با اولین قفل بلوتوثی جهان آشنا شوید!

391daed545df2d1b2adbb79ea6faed4b_large

برای همیشه از شر گم شدن کلیدهایتان خلاص شوید! Noke اولین قفل بلوتوثی جهان است!

قرن‌هاست که انسان برای باز کردن قفل‌هایشان از کلید استفاده می‌کند! اما این کلیدها از اول دارای مشکلاتی بوده‌اند و تا به امروز هنوز هم حل نشدنی مانده‌اند! آن‌ها به‌راحتی گم می‌شوند، دزدیده می‌شوند، تکثیر آنان سخت بوده و اگر نسخه از آن را به کسی بدهید باید حتما آن را پس بگیرید! بنابراین مشکلات این کلیدها بسیار است!

شرکت FUZ سعی کرده است تا تولید محصولی جالب این مشکلات را برای همیشه حل کند! Noke قفلی است که این شرکت طراحی کرده است. با استفاده از Noke و اسمارت فون خود می‌توانید به راحتی به تمام وسایل مهم زندگی خود دسترسی داشته باشید، به علاوه می‌توانید به آسانی با استفاده از نرم‌افزار این قفل، دسترسی به آن را با کسانی که بهشان اعتماد دارید با امنیت کامل به اشتراک بگذارید.

banner

این قفل چگونه کار می‌کند؟

این قفل به ساده‌ترین حالت ممکن طراحی شده است. شما به‌راحتی با دانلود نرم‌افزار مربوط که برای دو سیستم‌عامل اندروید و iOS طراحی‌شده است می‌توانید کار خود را شروع کنید! این نرم‌افزار خود به جستجو با استفاده از سیستم بلوتوث نسخه 4.0 پرداخته و قفل مربوط را پیدا می‌کند.

برای باز کردن این قفل به‌راحتی می‌توانید دسته موجود بر روی قفل را بفشارید! Noke به صورت اتوماتیک به جستجو پرداخته و با تلفن و یا وسیله مورد نظر شماست می‌شود. اگر اسمارت فون شما در فاصله 10 فوتی از قفل باشد، این قفل خود به خود بازشده و شما دیگر حتی نیاز به خروج گوشی از جیب خود و راه‌اندازی نرم‌افزار مربوطه جهت بازگشایی آن را نیز ندارید.

البته به راحتی می‌توانید این قابلیت Auto – unlock را غیر فعال کنید! در این صورت به راحتی و با فشردن دکمه آن لاک در گوشی می‌توانید قفل را بازنمایید.

فرض کنید می‌خواهید از این قفل برای حفاظت از دوچرخه خود استفاده کنید! یک قفل کافی نیست! نگران نباشید به‌راحتی می‌توانید به همراه این قفل کابل یا زنجیری برای مچ شدن با آن خریداری کنید!

cable

محافظت از همه چیز

شما با استفاده از این قفل می‌توانید از همه چیز محافظت کنید!

things

اشتراک‌گذاری

با استفاده از نرم‌افزار مخصوص iOS و اندروید Noke به شما اجازه می‌دهد تا به‌راحتی دسترسی به این قفل را با افراد مورد اطمینان خود به اشتراک بگذارید! شما می‌توانید به‌راحتی تنظیماتی یک‌باره، دوره‌ای و یا سفارشی را انتخاب کنید!

share

تاریخ

نرم‌افزار این قفل خود یک محیط آفیس تمام و کمال است! می‌توانید دسترسی به این قفل را در روزها و یا ساعاتی خاصی محدود کنید! این اطلاعات تماما در این نرم‌افزار ثبت می‌شود!

hsitory

دسترسی سریع

اگر گوشی خود را فراموش کرده و یا باتری آن تمام شد چه باید کرد؟ مشکلی نیست! به راحتی می‌توانید با استفاده از الگوی دسترسی سریع این مشکل را حل کنید. این کد در همه حالت همراه شماست. پس هیچ‌گاه نگران باز نشدن آن نباشید.

quick

طراحی

در طراحی این قفل از 30 قسمت کنار هم استفاده شده است. این قفل ضد آب بوده و هیچ نگرانی وجود ندارد!

باتری Noke به راحتی برای شما یک سال دوام می‌آورد! هر وقت نیاز به تعویض باتری باشد، بدون نیاز به هیچ ابزاری امکان‌پذیر است.

امنیت:

Noke از بلوتوث نسخه 4 و با بالاترین سطح امنیتی آن استفاده می‌کند. این نسخه از بلوتوث از الگوریتم رمزگذاری 128-bit AES CCM استفاده می‌کند!

design

اما قیمت این قفل جالب چه قدر است؟

این قفل را می‌توانید از قیمت 60 دلار به‌عنوان قیمت پایه و مدل ساده تا 600 دلار در مدل پیشرفته و همراه با امکانات و لوازم جانبی تهیه کنید!

development

1 در مورد “با اولین قفل بلوتوثی جهان آشنا شوید!”

  1. و طبق معمول یا باید تو خوابمون ببینیم که این اومده ایران یا اینکه میلیون میلیون پول بدیم یکی شو بخریم! هعییییی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH