بخش ایموجی‌های واتساپ تغییر می‌کند

واتس‌آپ روی توسعه مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید کار می‌کند و بی‌تردید این امکانات به بهبود تجربه کاربری پیام‌رسان کمک خواهند کرد. ظاهرا مولفه‌های زبان طراحی Material You به‌زودی راه خود را به اپلیکیشن واتس‌آپ باز می‌کنند.

همچنین این پلتفرم پیام‌رسان روی توسعه ویژگی اشتراک‌گذاری نمایشگر با گوشی‌های اندرویدی نیز کار می‌کند. از سوی دیگر واتس‌آپ اخیرا ویژگی ویرایش پیام را در سطح جهانی ارائه نموده است.

اکنون بر اساس آخرین اطلاعات به‌دست آمده ظاهرا تسترهای بتا واتس‌آپ سرگرم استفاده از کیبورد ایموجی بازطراحی شده هستند. همین چند روز قبل مشخص شد که واتس‌آپ، صفحه‌کلید انتخاب‌کننده ایموجی را تغییر داده و اکنون این ویژگی برای تسترهای بتا عرضه شده است.

بر اساس گزارش پایگاه WABetaInfo، جدیدترین نسخه بتا واتس‌آپ برای سیستم‌عامل اندروید دارای شماره ورژن v2.23.12.13 بوده و هم‌اکنون در فروشگاه گوگل پلی استور قابل دسترس است. این برنامه شامل کیبورد ایموجی بازطراحی شده برای تسترهای بتا است.

صفحه‌کلید ایموجی دارای زبانه‌های اختصاصی برای انتخاب ایموجی، GIF و استیکر است. این به‌روزرسانی نخستین تغییرات بزرگ در صفحه‌کلید ایموجی واتس‌آپ را به معرض نمایش می‌گذارد. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که فرآیند عرضه به‌صورت تدریجی انجام خواهد شد؛ چرا که مشخصه مذکور هنوز در دسترس عموم تسترهای بتا قرار نگرفته است.

کیبورد ایموجی جدید واتس‌آپ، جابه‌جایی میان ایموجی‌ها، GIFها و استیکرها را بسیار آسان‌تر خواهد کرد. بدین‌ترتیب کاربران برای پیمایش در قسمت ایموجی‌ها، GIFها و استیکرها نیازی به ضربه زدن روی دکمه‌های کوچک نخواهند داشت.

اکنون یک نوار بزرگ به شکل بیضی همراه با زبانه‌های اختصاصی برای جابه‌جایی میان 3 بخش مورد اشاره قابل دسترس است. بعلاوه با کشیدن کیبورد به سمت لبه فوقانی می‌توان ارتفاع صفحه‌کلید ایموجی را تا 3 برابر افزایش داد.

همچنین برخی تسترهای بتا اعلام کرده‌اند که آیکون گیره کاغذ که مخصوص درج پیوست‌ها بوده و پیش‌تر در کنار آیکون دوربین قرار داشت؛ اکنون به یک علامت + در گوشه بالایی سمت چپ تبدیل شده است.

همچنین آخرین به‌روزرسانی بتا واتس‌آپ، صفحه تنظیمات جدیدی را برای مدیران انجمن‌ها و گروه‌ها ارائه می‌کند. بدین‌ترتیب ادمین‌ها می‌توانند مجوز افراد برای اضافه نمودن گروه‌های جدید به یک انجمن را کنترل کنند.

در حال حاضر کاربران برای بهره‌مندی از تمامی این امکانات جدید بایستی جزو تسترهای بتا بوده و منتظر فرا رسیدن نوبت خود باشند.

1 در مورد “بخش ایموجی‌های واتساپ تغییر می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH