ساعت هوشمند امیزفیت Pop 3S با بزرگ‌ترین نمایشگر در میان ساعت‌های این شرکت معرفی شد

روز گذشته برند امیزفیت از جدیدترین ساعت هوشمند خود با نام Amazfit Pop 3S به‌طور رسمی در کشور هندوستان رونمایی کرد. این گجت مجهز به یک نمایشگر 1.96 اینچی آمولد با مشخصه نمایشگر همیشه روشن بوده و بزرگترین نمایشگر ساعت‌های امیزفیت تا به امروز را در خود جای داده است.

این نمایشگر از رزولوشن 410×502 پیکسلی برخوردار بوده و کاربران از میان بیش از 100 واچ فیس مختلف می‌توانند گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند. فریم میانی ساعت از جنس آلیاژ روی ساخته شده و دکمه‌ها نیز از جنس استیل ضد زنگ هستند.

امیزفیت Pop 3S دارای قابلیت نظارت بر ضربان قلب به‌صورت 24 ساعته طی 7 روز هفته و همچنین ویژگی ردیاب اکسیژن خون، میزان استرس و کیفیت خواب است. این ساعت هوشمند بیش از 100 حالت ورزشی مختلف را تحت پوشش قرار داده و دارای گواهی حفاظتی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار است. 

با این‌حال ساعت جدید امیزفیت فاقد تراشه داخلی GPS و NFC است. فرآیند اتصال از طریق بلوتوث LE 5.2 انجام شده و امیزفیت Pop 3S به لطف وجود اسپیکر داخلی از قابلیت برقراری تماس بلوتوثی از طریق گوشی موبایل پشتیبانی می‌کند. باتری 300 میلی‌آمپرساعتی این ساعت در صورت استفاده معمول برای مدت 12 روز شارژدهی خواهد داشت.

ورژن‌های مجهز به بند سیلیکونی با برچسب قیمتی 3499 روپیه روانه بازار می‌شوند؛ در حالی‌که مدل دارای بند فلزی با قیمت‌‌گذاری 3999 روپیه در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. فروش فراگیر این محصول از روز گذشته آغاز شده و مشتریان با مراجعه به وبسایت رسمی امیزفیت یا فروشگاه آمازون می‌توانند مدل مورد نظر خود را خریداری نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH