دیدگاه: گوشی ایرانی انتخاب می‌کنید یا خارجی؟

دیدگاه بخش جدیدی در آی‌تی‌رسان است که در واقع یک کار تحقیقاتی و به نوعی گزارشی مردمی به شمار می‌رود و در آن سعی می‌شود تا با نگاهی بی‌طرف، از افراد مختلف جامعه در رابطه با یک سرویس یا موضوعی که شاید دغدغه اصلی آن‌هاست، سوالاتی پرسیده شود.

سعی می‌کنیم هر هفته یک ویدئو در این بخش ساخته و سوالاتی ساده و مهم را از مردم بپرسیم. در بخش دیدگاه گاهی سری به مشکلات جامعه می‌زنیم تا شاید بتوانیم صدای مردم را به گوش مسئولین برسانیم. بالاخره آن‌ها باید بدانند که تصمیمات ساده و سریع‌شان، تا چه اندازه روی مردم تاثیر می‌گذارد یا اصلا خواسته آن‌ها هم هست یا نه!

گاهی اوقات هم به سراغ استارتاپ‌ها و سرویس‌های روزمره‌ای می‌رویم که این‌ روزها مردم ما در حال استفاده از آن هستند.

در هفته‌های گذشته در رابطه با لوازم خانگی ایرانی و خارجی، پیام‌رسان‌های داخلی، مشکلات تاکسی‌های اینترنتی و شبکه نمایش خانگی ویدئوهای جذابی ساختیم که پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به آن‌ها بزنید.

امروز و در پنجمین قسمت از دیدگاه، به سراغ گوشی‌های ایرانی رفته‌ایم تا ببینیم که مردم چقدر با برندهای ایرانی سازنده تلفن همراه آشنا هستند و بین گوشی ایرانی و خارجی کدام را انتخاب می‌کنند؟

4 در مورد “دیدگاه: گوشی ایرانی انتخاب می‌کنید یا خارجی؟”

  1. لطفا نگید گوشی ایرانی.بگید گوشی ساخت داخل.نذارین تولیدکننده از اسم کشور ایران سو استفاده کنه.گاها کلمه ایران تبدیل به ابزاری برای سو استفاده از حس میهن پرستی مردم و دستاویزی برای گرفتن وام و تسهیلات بی حد و حصر از دولتها میشه… آخرشم نه مردم از محصول تولید شده رضایتمند میشن و نه دولت از عملکرد تولید کننده راضی میشه و نهایتا هم به شکست پروژه منتهی میشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH