اینستاگرام قبلی

‌‎معرفی روش‌های نصب اینستاگرام قبلی به صورت گام به گام

در این مقاله قصد داریم به معرفی تمام روش‌های نصب اینستاگرام قبلی بپردازیم و مراحل لغو آپدیت اینستاگرام را به صورت کامل برای شما توضیح دهیم. پس اگر در این باره سوالی دارید و نمی‌دانید که چه وقت و چگونه باید به نصب اینستاگرام قبلی خود اقدام کنید، بهتر است که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

اینستاگرام رسانه اجتماعی بسیار محبوبی است که به کاربران خود امکان می‌دهد تا عکس و ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارند. بر اساس اطلاعاتی که در حال حاضر از اینستاگرام موجود است، این برنامه بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد و به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان شناخته می‌شود.

طراحان این برنامه همیشه سعی داشته‌اند تا با انتشار مداوم بروزرسانی‌ها، نقص‌های قبلی اینستاگرام را رفع کرده و ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدیدی را در اختیار کاربران در سراسر جهان قرار دهند.

با این حال، گاهی اوقات بروزرسانی‌ها موجب بروز مشکلات جدی می‌شوند. ما نیز قصد داریم به همین مشکلات بپردازیم و نحوه بازگردانی و نصب اینستاگرام قبلی را به طور کامل بررسی کنیم. پس اگر در این زمینه سوالاتی دارید و پس از نصب نسخه جدید برنامه با اختلال‌هایی مواجه شده‌اید، همراه ما باشید.

نصب اینستاگرام قبلی

خیلی وقت‌ها پیش آمده که پس از نصب نسخه جدید اینستاگرام متوجه برخی از باگ‌ها می‌شویم. به عبارتی دیگر، بسیاری از نقص‌ها برطرف شده‌اند و ویژگی‌های جدیدی در برنامه حضور پیدا کرده‌اند ولی با این وجود، متوجه می‌شویم که برخی از ویژگی‌های برنامه دچار اختلال شده است!

در این حالت، هیچ راهی برای لغو بروزرسانی وجود ندارد و به اصطلاح کاربران نمی‌توانند آن بروزرسانی را لغو کنند. پس از آپدیت اینستاگرام، نسخه جدیدی جایگزین نسخه قبلی می‌شود که قابل بازیابی نیست. با این حال، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آنها، برنامه را با نسخه قبلی خود استفاده کرده و از شر بسیاری از باگ‌های کنونی رها شوید.

اگر متوجه شدید که برنامه اینستاگرام شما متفاوت به نظر می‌رسد یا ویژگی‌های کمتری دارد، احتمالا برنامه به نسخه جدیدتر بروز شده است. همچنین ممکن است به طور تصادفی برنامه را حذف کرده باشید یا دستگاه خود را ریست فکتوری کرده باشید که منجر به حذف برنامه شده باشد!

نحوه نصب اینستاگرام قبلی

برای نصب نسخه اینستاگرام قبلی خود، باید نسخه فعلی برنامه را حذف کرده و سپس نسخه قدیمی‌تر را دوباره نصب کنید. مراحل انجام این کار به دستگاه شما بستگی دارد که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد.

نحوه حذف اینستاگرام در آیفون

اگر می‌خواهید نسخه قبلی برنامه اینستاگرام خود را در آیفون نصب کنید، بهتر است که در ابتدا نسخه فعلی برنامه را حذف کرده و سپس نسخه قدیمی‌تر را دوباره نصب کنید.

پس از حذف برنامه، وارد اپ استور شوید و در بخش سرچ، اینستاگرام را جستجو کنید.

اینستاگرام قبلی

شما می‌توانید در قسمت پایین‌تر تاریخچه نسخه اینستاگرام را ببینید، روی آن ضربه بزنید تا نسخه‌های مختلف برنامه را ببینید.

اینستاگرام قبلی

 

اینستاگرام قبلی

نحوه حذف اینستاگرام قبلی در اندروید

همانطوری که در بالا نیز اشاره کردیم، حذف اینستاگرام در آیفون اصلا کار دشواری نبوده و همین امر برای دستگاه‌های اندرویدی نیز امکان‌پذیر است که در ادامه این مطلب، به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

برای نصب نسخه قبلی اینستاگرام در اندروید کافی است از مراحل زیر پیش بروید:

ابتدا نسخه فعلی اینستاگرام را از دستگاه خود حذف کنید. برای این کار به Settings > Apps بروید و اینستاگرام را در لیست برنامه‌های نصب شده پیدا کرده و روی Uninstall ضربه بزنید.

اکنون که برنامه به طور کامل حذف شده است، می‌توانید نسخه قدیمی فایل APK اینستاگرام را از یک سایت مورد اعتماد دانلود کنید. در این مقاله لیست سایت‌هایی را که می‌توانید در آن فایل نصبی برنامه‌ها را دانلود کنید را آورده‌ایم.

پس از آن، به Settings > Security بروید و به دستگاه اجازه دهید تا برنامه‌های دیگری را از منابعی غیر از فروشگاه گوگل پلی استور نصب کند.

در انتها نیز می‌توانید فایل APK دانلود شده برنامه را باز کرده و نسخه قبلی اینستاگرام را در دستگاه‌های اندرویدی خود نصب کنید.

ارسال بازخورد به اینستاگرام

اگر اپلیکیشن اینستاگرام خود را بروزرسانی کرده‌اید ولی از تغییراتی که در برنامه بوجود آمده است، رضایت ندارید، می‌توانید از راه بالا که توضیح دادیم، به لغو آپدیت بپردازید. در غیر این صورت، راه دیگری که وجود دارد، ارسال بازخورد به اینستاگرام است. برای این کار کافی است از مراحل زیر اقدام کنید:

به پروفایل اینستاگرام خود بروید، روی سه خط افقی در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و سپس وارد بخش تنظیمات شوید.

روی Help > Report a problem بزنید.

سپس در این قسمت می‌توانید بازخوردی از مشکلات خود پس از نصب نسخه جدید برنامه را به اینستاگرام ارسال کنید.

جمع‌بندی مقاله نصب اینستاگرام قبلی

اینستاگرام رسانه اجتماعی بسیار محبوبی است که بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد و یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان است. طراحان این برنامه همیشه سعی داشته‌اند تا با انتشار مداوم بروزرسانی‌ها، نقص‌های قبلی اینستاگرام را رفع کرده و ویژگی‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهند.

با این حال، گاهی اوقات بروزرسانی‌ها موجب بروز مشکلاتی می‌شوند. در حالی که امکان لغو آپدیت اینستاگرام وجود ندارد، ولی اگر از آخرین بروزرسانی‌ها راضی نیستید، می‌توانید با استفاده از روش‌هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، نسخه قبلی برنامه را نصب کنید.

این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که نصب اینستاگرام قبلی، می‌تواند منجر به حذف برخی از ویژگی‌ها و توسعه‌های جدید شود و همچنین ممکن است بسیاری از باگ‌ها و خطرات امنیتی در دستگاه به وجود بیاید. بهتر است که همیشه نسخه جدید برنامه‌ها را نصب کنید تا از شر خطرات و باگ‌های مزاحم خلاص شوید و از درست کار کردن بخش‌های برنامه اطمینان حاصل کنید.

از اینکه تا انتهای این مقاله همراه آی‌تی‌رسان بودید، بسیار سپاسگزاریم. امیدواریم که این مطلب برایتان مفید و کاربردی بوده باشد و توانسته باشید که پاسخ تمام سوالات خود در حیطه نصب اینستاگرام قبلی و یا لغو آپدیت را دریافت کرده باشید. اگر هم سوالات یا نظری دارید، می‌توانید آنها را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH