شیائومی ردمی نوت 12R با تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 رسما معرفی شد

تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 که اخیرا معرفی شده است؛ سرانجام برای یک گوشی هوشمند در چین مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. ردمی نوت 12R اولین دستگاهی است که با جدیدترین تراشه میان‌رده کوالکام روانه بازار می‌شود.

مشخصات کلیدی این گوشی پیش‌تر اعلام شده بود؛ چرا که ردمی نوت 12R طی هفته گذشته در پایگاه China Mobile رویت شد. فارغ از تراشه جدید و جذاب و برخی تفاوت‌های جزئی دوربین، ردمی نوت 12R بیش‌تر مشخصات و طراحی کلیدی خود را از مدل اخیرا معرفی شده ردمی 12 الهام گرفته است.

این گوشی مجهز به یک نمایشگر 6.79 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 90 هرتزی و یک حفره کروی‌شکل جهت استقرار دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی است. پنل پشتی گوشی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

ردمی نوت 12R با مدل‌های رنگی مشکی (Midnight Black)، آبی (Time Blue) و آبی آسمانی (Sky Fantasy) روانه بازار خواهد شد. ردمی نوت 12R مجهز به 4، 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی است.

این دستگاه مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 18 واتی بوده و رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 را اجرا می‌کند.

مدل پایه این گوشی مجهز به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده و با برچسب قیمتی 999 یوانی در چین عرضه می‌شود. این رقم معادل 140 دلار است.

با این‌حال این دستگاه با پرداخت مبلغ 99 یوان (14 دلار) به‌صورت قراردادی قابل تهیه است. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا شیائومی گوشی ردمی نوت 12R را در خارج از بازار چین نیز عرضه خواهد کرد یا خیر.

1 در مورد “شیائومی ردمی نوت 12R با تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 رسما معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH