جزئیات جدید پیرامون گوشی‌های سری شیائومی 14 در فضای وب منتشر شد

شیائومی یکی از تولیدکنندگان برتر گوشی‌های هوشمند در جهان به‌شمار رفته و بر اساس گزارش‌ها قصد دارد تا در دستگاه‌های پرچمدار نسل آینده خود کماکان از دوربین اصلی با حسگر 1 اینچی بهره‌برداری نماید. در مقابل، سنسور 1.33 اینچی (نبایستی با فرمت اپتیکی 1/1.33 اینچی اشتباه گرفته شود) کماکان مراحل تحقیق و توسعه را پشت سر می‌گذارد. بنابراین حسگر 1.33 اینچی هنوز برای عرضه به بازار آماده‌سازی نشده است؛ اما این سناریو در آینده عملی خواهد شد.

بر اساس اعلام یک افشاگر با شناسه Digital Chat Station، دوربین اصلی 35 میلی‌متری در گوشی نوبیا Z50 اولترا به لطف الگوریتم نوآورانه خود در برخی حوزه‌ها از یک سنسور 1 اینچی بهتر عمل می‌کند. این پیشرفت جالب نشان می‌دهد که گوشی هوشمند پرچمدار آینده نوبیا به‌طور بالقوه می‌تواند به یک رقیب برجسته در بازار تبدیل شود.

سنسور 1 اینچی IMX989 سونی برای نخستین بار در اواخر سال 2022 برای گوشی شیائومی 12S اولترا معرفی شد و در فناوری گوشی‌های هوشمند، تغییرات قابل‌توجهی را ایجاد کرد.

در سال 2023 سنسور 1 اینچی در طیف گسترده‌ای از گوشی‌های شیائومی نظیر شیائومی 13 پرو و شیائومی 13 اولترا و دستگاه‌های تولیدی سایر شرکت‌ها از جمله اوپو فایند ایکس 6 پرو و ویوو ایکس 90 پرو پلاس به‌کارگیری شده است. در واقع شیائومی با در اختیار داشتن بیش‌ترین تعداد گوشی‌های هوشمند مجهز به سنسور دوربین 1 اینچی در بازار پیشتاز است.

در کنار شیائومی، برندهایی نظیر سونی و شارپ نیز از سنسورهای 1 اینچی در دستگاه‌های تولیدی خود استفاده کرده‌اند.

در خصوص برنامه عرضه محصولات آینده شیائومی به‌نظر می‌رسد که کمپانی چینی از الگوی قبلی خود مبنی بر عرضه مدل‌های دارای پسوند S در نیمه دوم سال فاصله خواهد گرفت. بر اساس گمانه‌زنی‌ها پرچمدار آینده شیائومی تحت عنوان سری شیائومی 14 معرفی خواهد شد.

با توجه به اطلاعات لو رفته به‌نظر می‌رسد که این خانواده شامل 3 مدل مختلف با اسامی شیائومی 14، شیائومی 14 پرو و شیائومی 14 اولترا خواهد بود. هر یک از این دستگاه‌ها احتمالا ضمن برگزاری یک رویداد مجزا معرفی خواهند شد.

8 در مورد “جزئیات جدید پیرامون گوشی‌های سری شیائومی 14 در فضای وب منتشر شد”

  1. درود بر شما جناب صانعی ضمن تشکر از توجه و پاسخ شما.چرا با وجود گذشت حدود دو سال از عرضه گوشی شیائومی11t proهنوز قیمت این گوشی اینقدر بالاست؟

    1. سعید صانعی

      سلام، راستش قیمت‌گذاری در بازار ایران قانون خاصی نداره، طبیعتا قیمت این گوشی باید کاهش پیدا کنه ولی چون کیفیت و سخت‌‌افزار خوبی داره، همچنان بالاست

  2. ماه بانوصادقی

    باتشگردیدگاه نصبت به گوشی سامسونگ خیلی خوب است ومن برای کارمیخواهم براتون یاداشتی ارسال کردم ماه بانوصادقی??

  3. ماه بانوصادقی

    باتشگردورودبرشمامن میخواهم گوشی 14بگیرم خواستم مشورت کنم ،من الان گوشیA30sدارم ولی دیگه خیلی اذیت میکنددروبین 14خوبه گوشی خوبی هستش وقیمت چند؟وچه رنگهایی داردوازکجابخرم که مطمئن باشد.من ماه بانو صادقی هستم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH