آپدیت جذاب تلگرام در راه است؛ قابلیت استوری برای تمام کاربران ارائه خواهد شد!

پیام‌رسان تلگرام یکی از بهترین و قابل‌اعتمادترین برنامه‌هایی است که تاکنون معرفی شده؛ هر روزه، کاربران زیادی با آن پیام ارسال می‌کنند، تماس می‌گیرند، استوری می‌گذارند، فیلم و سریال دانلود می‌کنند و به دیگر امور مجازی می‌پردازند.

همچنین، وجود امکانانی نظیر چت‌های محرمانه، تماس ویدیویی گروهی و انواع ربات‌ها باعث شده که همچنان به تعداد کاربران این برنامه افزوده شود. تلگرام با هر بار ارائه آپدیت‌های جدید، کاربران زیادی را شگفت‌زده می‌کند. این برنامه در بروزرسانی قبلی خود از ویژگی‌های جدیدی رونمایی کرد.

یکی از این‌ها، قابلیت استوری برای کاربران پریمیوم است که سر و صدای زیادی به پا کرده بود.

حالا با توجه به  اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، مشخص شد که تلگرام در نظر دارد تا در بروزرسانی جدید خود، تغییرات زیادی را در این برنامه اعمال کرده و قابلیت استوری را نیز در بروزرسانی جدید خود برای تمام کاربران ارائه کند.

 

کاربران می‌توانند در این قابلیت، میزان زمان ماندگاری استوری‌ها را تعیین کنند که این زمان از 6 ساعت تا 48 ساعت در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این ویژگی، قابلیت ذخیره‌ کردن استوری دیگر کاربران نیز وجود دارد. اگر یک کاربر پریمیوم هستید، می‌توانید از ویژگی‌های بیشتری استفاده کرده و به طور مخفیانه بدون آنکه دیگر کاربران باخبر شوند، استوری آنها را چک کنید!

آموزش تصویری استوری تلگرام؛ آموزش قدم به قدم قابلیت استوری گذاشتن در تلگرام + تصویر

حتی می‌توانید پس از منقضی شدن استوری‌تان، لیست کسانی را که آن را دیده بودند، ببینید. همچنین کاربران می‌توانند در کپشن‌ استوری‌های خود از لینک‌ استفاده کرده و از کپشن‌های طولانی‌تر در استوری لذت ببرند. برای اخبار بیشتر در این رابطه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

2 در مورد “آپدیت جذاب تلگرام در راه است؛ قابلیت استوری برای تمام کاربران ارائه خواهد شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH