هواوی میت 60 پرو با طراحی خاص دوربین سلفی و قابلیت تماس ماهواره‌ای عرضه شد

پس از افشای اطلاعات و شایعات متعدد، بالاخره کمپانی هواوی از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کرد.

این دستگاه که هواوی میت 60 پرو نام گرفته، هم‌اکنون در چین عرضه شد و از قابلیت‌های زیادی پشتیبانی می‌کند که در ادامه با آنها آشنا می‌شویم.

این گوشی هوشمند دارای ویژگی‌های پیشرفته و ماژول دایره‌ای دوربین در پنل پشتی است. رم 12 گیگابایتی به علاوه ظرفیت ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی/ 512 گیگابایتی/ 1 ترابایتی نیز از دیگر ویژگی‌های این دستگاه محسوب می‌شوند.

کاربران قادرند در این محصول از کارت حافظه NM قابل ارتقا تا 256 گیگابایت نیز استفاده کنند. رنگ‌بندی که برای آن در نظر گرفته شده شامل رنگ‌های سبز، نقره‌ای، بنفش و مشکی هستند.

اندازه و نوع نمایشگر هواوی میت 60 پرو

هواوی میت 60 پرو به مشخصات جذابی مجهز شده؛ حالا اگر بخواهیم چند مورد از آنها را نام ببریم، می‌توان به ابعاد 163 در 79 در 8.1 میلی‌متر، وزن 225 گرمی و صفحه نمایش 6.82 اینچی اولد LTPO فول HD پلاس با رفرش ریت تطبیقی 1 تا 120 هرتز اشاره کرد.

وجود فناوری کاهش نور PWM با فرکانس 1440 هرتزی یکی دیگر از قابلیت‌های این محصول به شمار می‌رود.

هواوی درباره نوع نمایشگر اینچنین گفت که شیشه کونلون به استحکام آن کمک فراوانی می‌کند و به نوعی شیشه نشکن به حساب می‌آید.

دوربین و امکانات آن در هواوی میت 60 پرو

در ماژول دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی، سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی با قابلیت OIS حضور دارند که از زوم اپتیکال 3.5 برابر و زوم دیجیتال 100 برابر پشتیبانی می‌کند.

همچنین، دیافراگم متغیر جزو قابلیت‌های دوربین عقب محسوب می‌شود. سیستم دوربین XMAGE از حالت سوپرنایت مود، سوپر ماکرو، ماکرو پیپ، پرو مود، اسلو موشن، مولتی کمرا و حالت عکسبرداری هوش مصنوعی پشتیبانی خواهد کرد.

علاوه بر این، در بخش دوربین، هواوی از قابلیت فوکوس 4 بعدی استفاده می‌کند؛ بنابراین کاربران می‌توانند با فوکوس روی تصاویر قبل از عکسبرداری، تصاویر جذابی را ثبت کنند.

دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی هم برای عکس و تماس ویدیویی از قابلیت HDR پشتیبانی می‌کند.

باتری و مجوزهای هواوی میت 60 پرو

هواوی میت 60 پرو دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع سیمی 88 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی بهره می‌برد. همچنین، شارژ بی‌سیم معکوس 20 واتی نیز برای این دستگاه مشاهده می‌شود.

کمپانی هواوی موفق شد که برای این محصول به استاندارد IP68 دست یابد؛ یعنی گوشی علاوه بر محافظت در برابر گرد و غبار، می‌تواند تا سی دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد. همه این‌ها بدون نیاز به قاب یا پوشش خاصی است.

اتصال، قابلیت‌ها و رابط کاربری هواوی میت 60 پرو

در زمینه اتصال، این محصول به پورت USB 3.1 نسل 1، وای‌فای 5/ وای‌فای 6، بلوتوث 5.2، NFC، قابلیت تماس ماهواره‌ای و موقعیت‌یاب جهانی مجهز شده است. باید اشاره کنیم که این محصول اولین گوشی هوشمند هواوی است که از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند.

وجود رابط کاربری HarmonyOS 4.0، پیشرفته‌ترین فناوری‌های پردازش عکس، تشخیص چهره سه بعدی و عکسبرداری مبتنی بر هوش مصنوعی از جمله مواردی هستند که باعث جذاب‌تر شدن این گوشی هوشمند شده‌اند.

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به نمایشگر همیشه روشن، فناوری AI Remote و Wireless Payments اشاره کرد. سیستم هوش مصنوعی Pangu 3.0 هواوی نیز موجب شده که سیستم کلی دستگاه هوشمندتر بنظر برسد.

قیمت هواوی میت 60 پرو

هواوی درباره قیمت هواوی میت 60 پرو اینچنین گفته است که هواوی میت 60 پرو قرار است در چین با قیمت 6999 یوان به فروش برسد.

علاقمندان می‌توانند مدل رم 12 گیگابایت و 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی این دستگاه را با قیمت 961 دلار خریداری کنند. هنوز اطلاعات زیادی درباره قیمت مدل 256 گیگابایت و 1 ترابایت با رم 12 گیگابایتی در دسترس قرار نگرفته است. البته شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر، اخبار سایت را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH