ایسوس تولید گوشی‌های سری محبوب ذن‌فون را متوقف خواهد کرد

شرکت ایسوس عرضه دستگاه‌های سری ذن‌فون خود را در سال 2014 آغاز کرد و در ادامه 80 دستگاه زیرمجموعه این خانواده را به‌صورت منظم روانه بازار کرد. اما به‌نظر می‌رسد که این روند به‌زودی متوقف خواهد شد.

گزارش جدید رسانه تایوانی TechNews نشان می‌دهد که ایسوس در تدارک توقف عرضه سری ذن‌فون خود است. این گزارش به نقل از افراد آگاه به موضوع ادعا کرده که ایسوس در حال تغییر ساختار سازمانی خود است. در واقع ایسوس با صدور بیانیه‌ای طی ماه ژوئن پیرامون بازنگری در ساختار شرکت اطلاع‌رسانی کرد. در ادامه، گزارش مالی کمپانی به زیاندهی آن طی دوره زمانی 3 ماهه اشاره داشت؛ پدیده‌ای که طی مدت بیش از 4 سال گذشته بی‌سابقه بود.

در این گزارش خاطرنشان شده که ایسوس تولید دستگاه‌های سری ذن‌فون خود را متوقف کرده و کارمندان خود را به بخش ROG Phone منتقل خواهد کرد. متاسفانه روند بازسازی موجب کاهش تعداد کارمندان واحد کامپیوترهای شخصی در سراسر تایوان و چین خواهد شد. در گذشته برای انتقال برخی کارمندان به تیم‌های ذن‌فون و راگ‌فون برنامه‌هایی وجود داشت؛ اما اکنون ظاهرا این برنامه‌ها عملیاتی نخواهند شد.

با این‌حال در آخرین تحول روی داده، ایسوس با انتشار بیانیه‌ای رسمی، این گزارش را رد کرده و از تصمیم برای بازسازی بخش‌هایی از کسب‌وکار خود خبر داده است. با این‌حال برند تایوانی تاکید کرده که عرضه سری ذن‌فون کماکان ادامه خواهد یافت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH