مقایسه برندهای جدید ساعت هوشمند

ساعت هوشمند وسیله‌ای کاربردی است که امروزه تبدیل به محبوب‌ترین گجت هوشمندی شده که در دست افراد زیادی دیده می‌شود. برندهای زیادی در بازار  وجود دارند که در زمینه تولید ساعت هوشمند با یک دیگر رقابت می‌کنند. با شناخت برندهای مختلف و کسب اطلاعات دقیق درباره آن‌ها می‌توانید به راحتی اقدام به انتخابی مناسب کنید. در ادامه قصد داریم جدیدترین برندهایی که به تازگی وارد عرصه رقابت تولید ساعت هوشمند شده‌اند را معرفی و با یکدیگر مقایسه کنیم.

مقایسه جدیدترین برندهای ساعت هوشمند

 

جدیدترین برندهای ساعت هوشمند هرکدام ویژگی‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند. برای فهمیدن اینکه کدام برند مناسب نیازهایتان است باید اطلاعات کلی درباره آن‌‌ها به دست آورید. در ادامه به مقایسه جدیدترین برندها خواهیم پرداخت.

 

برند کیو سی وای (QCY)

برند کیو سی وای اولین گزینه در مقایسه برندهای ساعت هوشمند است. این برند ساعت‌‌هایی با قیمتی اقتصادی در کنار ویژگی‌هایی مانند امکان مکالمه، پشتیبانی از اعلان‌‌های فارسی، سنسورهای سنجش ضربان قلب، پایش کیفیت خواب، کنترل سطح اکسیژن خون، داشتن مقاومت در برابر آب، سازگاری با سیستم عامل iOS و اندروید و پشتیبانی از حالت‌های مختلف ورزشی را درون خود جای داده است. روی بدنه ساعت‌های این برند اسپیکر و میکروفون قرار گرفته که به شما در داشتن مکالمه با کیفیت کمک می‌کند.

 

برند کیسلکت (Kieslect)

در صورتی که به دنبال برندی هستید که با کمترین قیمت ویژگی‌هایی مانند ساعت‌های هوشمند گران را ارائه کند برند کیسلکت یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. جدیدترین ساعت‌های این برند صفحه نمایش همیشه روشن دارند که ویژگی مفید و پر طرفداری در ساعت هوشمند محسوب می‌شود. امکان ذخیره کردن مخاطب‌های متعدد و برقراری تماس و مکالمه بدون با ساعت از امکانات ساعت‌های این برند به شمار می‌رود. از دیگر نقاط مثبت ساعت‌های کیسلکت صفحه‌نمایش قدرتمند آن‌ها با میزان روشنایی بالا است.

 

برند تی سی اچ (TCH)

برند تی سی اچ که از جمله برندهای نام آشنا در حوزه گجت‌های پوشیدنی به شمار می‌رود، در مدت زمان کمی ثابت کرده که محصولاتی بسیار خوش و با قابلیت‌های متعدد در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ساعت ها از این نظر می‌توانند برای کاربران ایرانی جذاب باشند که به صورت بسیار خوبی از فونت فارسی پشتیبانی می‌کنند. در میان لیست ساعت های برند تی سی اچ، می توان به  ساعت TCH Z40 اشاره کرد که از فونت فارسی بسیار زیبایی برخوردار است. این فونت فارسی را هم در منوها و هم در نمایش اعلان‌ها مشاهده می‌کنید.

از طرف دیگر ساعت‌های هوشمند تی سی اچ از بندهای قابل تعویض برخوردارند و سرعت شارژ مناسبی هم دارند؛ اما بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که ساعت‌های هوشمند تی سی اچ از جمله ارزان‌ترین ساعت های هوشمند حال حاضر بازار به شمار می‌روند که از قابلیت مکالمه پشتیبانی می‌کنند. البته قابلیت مکالمه در صورتی که به گوشی متصل باشند. با این حال ساعت‌های تی سی اچ نه تنها به تماس‌های دریافتی شما پاسخ می‌دهند، بلکه امکان شماره گرفتن هم دارند. شما بدون اینکه گوشی را از جیب خودتان در بیاورید می‌توانید با ساعت شماره بگیرد.

پشتیبانی از فعالیت‌‌های ورزشی متعدد، امکان وصل شدن به گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS از قابلیت‌های قابل توجه ساعت‌های این برند محسوب می‌شود. ساعت‌های هوشمند تی اسی اچ از برنامه‌های ورزشی بسیار زیادی پشتیبانی می‌کنند و به همین دلیل این ساعت‌ها می‌تواند برای ورزشکاران هم گزینه جذابی باشد.

 

برند جی تب (G-tab)

ساعت‌های جی تب را می‌توانید در طراحی‌های مختلف همراه با قابلیت‌‌های متنوع خریداری کنید. اکثر محصولات این برند صفحه‌نمایشی گرد دارند و مناسب افرادی هستند که این طراحی را می‌پسندند. برای داشتن عمری طولانی‌تر و داشتن ظاهری کلاسیک اکثر مدل‌های آن جنسی از استیل دارند و ضد آب هستند. با استفاده از سنسورهای سنجش ضربان قلب، سنسور سنجش سطح اکسیژن خون و سنسور پیگیری وضعیت خواب می‌توانید در کنار داشتنی ساعتی شیک و مدرن گجتی داشته باشید که بر وضعیت سلامت بدنتان نیز نظارت دارد. از دیگر قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند جی تب می‌توان صفحه نمایش با کیفیت، ذخیره‌سازی موزیک روی ساعت، صفحه‌نمایش همیشه روشن، امکان مکالمه و پشتیبانی از اعلان‌های فارسی را نام برد.

 

برند گرین لاین (Green Lion)

به عنوان آخرین گزینه در مقایسه جدیدترین برندهای ساعت هوشمند نوبت به محصولات گرین لاین رسیده است. کنترل دوربین از راه دور یکی از ویژگی‌های کاربردی محصولات این برند محسوب می‌شود. طراحی برخی از محصولات این برند به صورتی است که شباهت زیادی به محصولات پر فروش اپل دارند و اگر ساعت طرح اپل واچ می‌خواهید برند گرین لاین می‌تواند انتخاب خوبی باشد. اکثر محصولاتی که توسط این برند تولید می‌شود ضد آب هستند و از سنسورهای اصلی سنجش ضربان قلب، سنجش فشار خون و سنجش سطح اکسیژن خون بهره‌مند شده‌اند؛ همچنین می‌توانید از طریق ساعت‌های هوشمند گرین لاین فعالیت‌های ورزشی را نیز مدیریت کنید. این محصولات با گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS سازگاری دارند و نگرانی از بابت سازگاری با سیستم عامل گوشیتان نخواهید داشت.

 

جمع‌بندی

در مطلب بالا برندهای جدیدی را که به تازگی وارد حوزه رقابت تولید ساعت‌های هوشمند شده‌اند معرفی کردیم و درباره قابلیت‌‌های کلیدی و مهمی که هر برند ارائه می‌دهد صحبت کردیم. با مطالعه این مقاله می‌توانید متوجه تفاوت بین جدیدترین برند ساعت‌های هوشمند شوید و در صورتی که قصد خرید ساعتی هوشمند دارید بتوانید با شناخت بهتر درباره برندها ساعتی که بیشترین سازگاری را با نیازهایتان دارد خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH