بازدید ویدیو اینستاگرام

بازدید ویدیو اینستاگرام؛ چه کسی ویدیوهای اینستاگرام شما را مشاهده کرده است؟

در این مطلب قصد داریم به موضوع بازدید ویدیو اینستاگرام بپردازیم و تمامی اطلاعات مهمی که در این زمینه نیاز دارید را برای شما ارائه کنیم؛ پس اگر می‌خواهید بفهمید که چه کسانی ویدیوهای اینستاگرام شما را مشاهده کرده‌اند، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

اینستاگرام یک پلتفرم اجتماعی است که در مقایسه با سایر برنامه‌ها محبوبیت بیشتری داشته و از طرفداران بالایی برخوردار است. از پیج‌های کاری کوچک گرفته تا سازمان‌های خبری، بازیگران و افراد مشهور، اینفلوئنسرها، همگی اکنون در اینستاگرام هستند و از ویژگی‌های مختلف آن استفاده می‌کنند. در این برنامه کاربران می‌توانند تصاویر و ویدیوهای خود را به راحتی به اشتراک بگذارند، در زیر ویدیو یا یک تصویر نظر خود را بیان کنند، از روزمرگی‌های خود استوری گذاشته و یا برای تبلیغ پیج کاری خود از آن استفاده کنند.

حتی افرادی که دنبال‌کنندگان زیادی دارند می‌توانند با ارائه موضوعی تاثیر زیادی روی افراد بگذارند. البته امکان دارد که در کل کار کردن با این پلتفرم برای برخی از افراد سخت باشد! این پلتفرم بر محور انتشار تصاویر و ویدوها بنا شده‌ و از همان اول به برنامه‌ای دوست‌داشتنی برای برقراری ارتباط با شرکت‌ها، دوستان و خانواده تبدیل شده بود.

سرویس اینستاگرام برای دستگاه‌های اندرویدی و آیفون‌ها طراحی شده و حتی نسخه دسکتاپ آن نیز در دسترس قرار گرفته است. ما در این مقاله به سراغ بحث جنجالی بازدید ویدیو اینستاگرام رفتیم و می‌خواهیم ببینیم که آیا می‌توان فهرستی از بازدیدکنندگان ویدیوهای اینستاگرام را دریافت کرد یا خیر. پس با ما همراه باشید.

بازدید ویدیو اینستاگرام

بازدید ویدیو اینستاگرام

در همین ابتدا باید بگوییم که تعداد افرادی که از یک ویدیو مخصوصا در بخش اکسپلور دیدن می‌کنند، بالاست و اینستاگرام قابلیت بازدید این کاربران را فراهم نکرده است. این بدان معنی است که هر کسی می‌تواند ویدیوهای شما را در اینستاگرام تماشا کند و شما نمی‌توانید بفهمید که آنها چه افرادی هستند.

اگر هم ویدیوی شخصی را در این برنامه مشاهده کردید و حالا نگرانید که نکند اینستاگرام به فرد اطلاع دهد، اصلا نگران نباشید! چرا که اینستاگرام چنین قابلیتی ندارد. البته یک روش آسان دیگر نیز وجود دارد که در ادامه ذکر می‌کنیم.

بررسی تعداد بازدیدها و لایک‌های ویدیو اینستاگرام 

در حالی که اینستاگرام نمی‌تواند نام افرادی را که ویدیوهای شما را تماشا کرده‌اند به شما نشان ‌دهد، ولی از قابلیت جالب دیگری پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید پس از پست کردن یک ویدیو در این پلتفرم، تعداد کل بازدیدها و لایک‌ها را مشاهده کنید. این قابلیت بدون شک می‌تواند در سنجش میزان محبوبیت ویدیوی شما کمک زیادی کند.

برای انجام این کار، در ابتدا باید اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود نصب کرده و یک صفحه پروفایل با نام، عکس، ایمیل و موارد دیگر ایجاد کنید. پس از ساخت پروفایل، به سراغ پست کردن عکس و ویدیو بروید.

سپس، به بخش تعداد لایک‌ها رفته و روی آن کلیک کنید تا بتوانید آمار مربوط به آن را مشاهده کنید.

در صفحه لایک، تعداد کل بازدیدهای ویدیوی خود را خواهید دید. در بخش «Liked By» نیز می‌توانید تعداد کل لایک‌ها و همچنین نام کاربرانی که ویدیوی شما را پسندیده‌اند مشاهده کرده و میزان محبوبیت ویدیوی خود را بررسی کنید.

پست کردن ویدیوها به عنوان استوری

اگر می‌خواهید بدانید که آیا کسی ویدیوهای شما را تماشا می کند یا خیر، می‌توانید ویدیوی خود را به عنوان یک استوری پست کنید. همانطور که می‌دانید، اینستاگرام به شما امکان می‌دهد افرادی که استوری‌های شما را تماشا می‌کنند، مشاهده کنید و با افزودن ویدیو به استوری خود، از بینندگان ویدیو مطلع شوید.

برای انجام این کار، به صفحه پروفایل اینستاگرام خود بروید و ویدیو را باز کنید. سپس روی نماد هواپیما در سمت راست ضربه بزنید و گزینه Add to Story را انتخاب کنید. در آخر با استفاده از برخی ترفندها در این قسمت، به جذابیت استوری خود افزوده و سپس آن را پست کنید.

بازدید ویدیو اینستاگرام

پس از اینکه استوری خود را پست کردید و مدتی گذشت، می‌توانید به استوری خود دسترسی پیدا کنید تا بدانید چه کسی آن را تماشا کرده است.

برنامه‌های جعلی را بشناسید!

خیلی وقت‌ها پیش آمده که در اینترنت به دنبال برنامه‌ای برای بررسی بازدیدکنندگان ویدیوهای خود می‌گردید، اما ممکن است در این میان با یک سری از برنامه‌های جعلی و فیک روبرو شوید.

هیچ کدام از این‌ها نمی‌توانند به شما کمک کنند تا نام بازدیدکنندگان ویدیوهای خود را متوجه شوید. چرا که اطلاعات حساس، مانند افرادی که به ویدیوها یا پروفایل شما دسترسی دارند، در اینستاگرام باقی می‌مانند و در هیچ برنامه شخص ثالثی یافت نخواهند شد. علاوه بر آن، این برنامه‌ها همگی تبلیغات آزاردهنده‌ای دارند، ممکن است مخرب باشند، اطلاعات حساب شما را بدزدند و یا آنها را دستکاری کنند.

از نصب چنین برنامه‌هایی بر روی گوشی خود خودداری کنید، زیرا نمی‌توان با آنها بازدیدکنندگان ویدیو را مشاهده کرد و ممکن است دستگاه با مشکلات فراوانی روبرو شود.

جمع‌بندی بازدید ویدیو اینستاگرام

پلتفرم اجتماعی اینستاگرام موفق شده که در طی این سال‌ها به موفقیت بالایی دست یابد و هر روز بر تعداد کاربران آن افزوده می‌شود. افراد می‌توانند در اینستاگرام تصاویر و ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارند، استوری گذاشته و یا به تبلیغ صفحه کاری خود اقدام کنند. البته خیلی وقت‌ها نیز پیش می‌آید که پس از پست ویدیویی، به دنبال بررسی بازدیدکنندگان آن می‌گردیم.

همانطوری که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، اینستاگرام به قابلیت بازدید کاربرانی که ویدیوهای اینستاگرام شما را مشاهده کرده‌اند، مجهز نشده است؛ بنابراین می‌توانید به راحتی بدون اینکه کسی متوجه بازدیدتان شود، ویدیوهای شخصی را در اینستاگرام تماشا کنید. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا رسانه‌هایی را در بخش پست و استوری به همراه هشتگ‌های مهم و لوکیشن آپلود کنند؛ قبل از هر چیزی نیز می‌توان از افکت و فیلترهای مختلف موجود در استوری استفاده و به نوعی آن را شخصی‌سازی کرد.

نظر شما درباره مقاله بازدید ویدیو اینستاگرام چیست؟ آیا بنظرتان روش‌های بالا در یافتن افرادی که ویدیوهای اینستاگرام شما را دیده‌اند، مفید هستند؟ شما می‌توانید نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دوستانتان در میان بگذارید.

از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید، بسیار سپاسگزاریم. ما سعی کردیم که در این مطلب تمام مواردی که برای بازدید ویدیو اینستاگرام به آن نیاز دارید را بیان کنیم. اگر سوالاتی در این زمینه دارید، از کارشناسان سایت بپرسید. همچنین برای اطلاعات بیشتر در این موضوع با ما همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH