ال‌جی تولید نمایشگرهای دایره‌ای برای ساعت هوشمند خود را آغاز کرده است

lg-watch

شرکت‌ ال‌جی نیز مانند بسیاری از شرکت‌های بزرگ جهان به جمع تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند وارد شده است ولی محصولی که این شرکت کره‌ای ارائه می‌کند دارای تفاوت‌ ظاهری با سایر ساعت‌های هوشمند است که این تفاوت به نمایشگر دایره‌ای این ساعت بازمی‌گردد و به‌تازگی ال‌جی تولید نمایشگرهای دایره‌ای برای ساعت هوشمند خود را آغاز کرده است.

نسخه جدید این ساعت هوشمند قرار است به نمایشگر 1.3 اینچی ویژه‌ای مجهز باشد که به شکل گرد طراحی شده است و همین امر می‌تواند ظاهر این محصول را با ساعت‌های هوشمندی مانند ساعت هوشمند گلکسی گیر یا ساعت هوشمند پیبل متفاوت سازد. این نمایشگر قادر خواهد بود تا از رزولوشن 320 در 320 پیکسل پشتیبانی نماید و یکی از نکات جذاب آن را می‌توان، نازک بودن آن دانست.

این نمایشگر که از نوع OLED است، تنها 0.6 میلی‌متر ضخامت دارد و به‌ همین دلیل نیز به‌آسانی می‌توان آن را بر روی ساعت هوشمند به کار گرفت و این کار به نحوی انجام خواهد شد که محصول نهایی را به یک ابزار ضخیم تبدیل نشود. به‌این‌ترتیب ساعت هوشمند ال‌جی که با نام G Watch R شناخته می‌شود خواهد توانست تا به یکی از ظریف‌ترین محصولات در رده فناوری‌های پوشیدنی تبدیل شود.

شایان‌ذکر است که این ساعت هوشمند، تنها شش ماه پس از عرضه نسل نخست خود یعنی G Watch، معرفی‌شده است و به همین دلیل نیز شرکت ال‌جی قصد دارد تا با ایجاد تغییرات مناسب در عملکرد این دستگاه، آن را از نسخه پیشین خود متمایز ساخته و مشتریان را برای خریدن این ساعت هوشمند متقاعد نماید.

ساعت هوشمند G Watch R به یک پردازنده نیرومند اسنپ دراگون 400 مجهز است که از کلاک 1.2 گیگاهرتز بهره‌ می‌برد و همین هسته پردازشی خواهد توانست تا امکانات بسیاری را در رده یک ساعت هوشمند به خریداران خود عرضه نماید. در کنار نمایشگر یادشده و این پردازنده، باید دیگر نکته بارز سخت‌افزاری این ساعت هوشمند را باتری 410 mAh آن دانست که می‌تواند عملکرد بلندمدتی را برای این ابزار به‌ همراه بیاورد.

ال‌جی برنامه دارد تا این ساعت را در نخستین گام در بازارهای کلیدی عرضه نماید و تاریخ عرضه این محصول نیز هنوز به‌طور دقیق مشخص نشده است ولی برنامه ال‌جی برای عرضه این ساعت به سه‌ ماه چهارم سال جاری میلادی یعنی فصل پاییز اشاره دارد و به‌این‌ترتیب، به‌زودی شاهد عرضه این محصول در بازارهایی مانند بازار ایالات‌متحده و کره جنوبی خواهیم بود. شایان‌ذکر است که گفته می‌شود در سال آینده میلادی، اپل نیز به رقابت تولید ساعت هوشمند وارد خواهد شد. هرچند که هنوز هیچ اطلاعات رسمی و معتبری دراین‌باره به رسانه‌ها درز نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH