سوشیانت، دومین گارانتی رسمی سونی موبایل در ایران!

Sony_Xperia_logo_110

پس از مدت زمان نسبتا طولانی که سونی موبایل، گارانتی آرمان همراه آرین را به عنوان تنها نماینده رسمی خود در ایران معرفی کرد، حال این کمپانی به منظور گسترش خدماتش در کشور، به سراغ شرکتی دیگر رفته که قرار است با نام سوشیانت مشغول به فعالیت شود.

سوشیانت، یکی از زیر مجموعه‌های شرکتی به نام کریشنا است که در حوزه خلیج فارس مشغول به فعالیت بوده و سابقه نسبتا زیادی در عرضه و گارانتی محصولات مختلف تلفن همراه دارد. به نظر می‌رسد که سونی با این کار قصد دارد تا به عرضه گوشی‌های خود با گارانتی رسمی در بازار سر و سامانی بدهد و با توجه به حضور مدل‌های بسیار زیاد این برند محبوب که بدون گارانتی در بازار وجود دارد، وجود یک نماینده اصلی دیگر برای این شرکت ضروری به نظر می‌رسد، جایی که به دلیل استقبال بالای خریداران از محصولات سونی، به طور معمول با کمبودهایی در این عرصه مواجه بوده است.

جالب است که بدانید سوشیانت در زبان زرتشتی، به معنای نجات دهنده است؛ حال با این شرایط گارانتی سونی در بازار، سوشیانت می‌تواند منجی سونی در بخش مهمی چون گارانتی باشد؟!

8 در مورد “سوشیانت، دومین گارانتی رسمی سونی موبایل در ایران!”

  1. نگو داداش.خدا وکیلی ۲سال پیش من سونی L
    خریدم ۱ ماه بعد سوخت گارانتی آرین داشت که وقتی تماس گرفتم دفتر رسمیش خیابون جردن بود ولی گفت برم پاساژ پایتخت نزدیک علائدین نمایندگیش رفتم ۱ساعت وایسادم بعد گفت گوشیت باید برا بررسی بمونه بعد از ۱هفته باهام تماس گرفتن رفتم ۱گوشی آکبند همون مدل بهم دادن.تازه دوباره بعد از ۶ماه رفتم رایگان آپدیت کردن و برنامه بروز برام کردن؛ولی باقی گارانتی هارو خبر ندارم ولی خدایش ادم باید حق رو بگه ارین برا سونی و اچ تی سی خیلی خوب خدمات میداد ولی حیف الان مثل اینکه همکاری نمیککنن وگرنه آرین خدایش ارزش ۵۰تومن گرون تر خریدن رو داره.

  2. گارانتی چرته باور کنید.من به خاطر یه واشر پلاستیکی باید بدم گارانتی.که اونم اصلا مطمین نیستم گوشی سالم دوباره دستم برسه

    1. گارانتی به اون مفهومی که شما فکر می کنی نیست دوست عزیز ! گارنتی واسه اینه که شما گوشی را ” اصلی و سالم و آکبند ” تحویل بگیری!

      1. مگه برای برندی مانند سونی هم تقلبی وجود داره؟ بنابراین گارانتی برای اینکه شما خدمات بعد از فروش دریافت کنی که تو ایران کشکه و فقط شرکت ها به سود خودشون میاندیشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH