آپدیت امنیتی جدید برای گوشی سامسونگ گلکسی A12 منتشر شد

سامسونگ سرگرم انتشار پچ امنیتی ماه نوامبر 2023 برای ورژن بین‌المللی گلکسی A12 با شماره مدل SM-A127F است. آپدیت جدید مجموعا 65 حفره امنیتی پیش‌تر شناسایی شده را برطرف می‌کند. فریم‌ور جدید دارای شماره ورژن A127FXXSADWK2 است.

در حال حاضر غول کره‌ای سرگرم انتشار به‌روزرسانی جدید در کشور روسیه است و انتظار می‌رود که این آپدیت طی چند هفته آینده در کشورهای بیش‌تری قابل دسترس باشد.

گلکسی A12 عرضه آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری را به‌طور خودکار بررسی نموده و در صورت انتشار آن، موضوع را با کاربر در میان می‌گذارد. با این‌حال کاربران در صورت عدم مشاهده اعلان مربوط به انتشار آپدیت جدید می‌توانند به مسیر Settings » Software updates مراجعه نموده و سپس روی گزینه Download and install ضربه بزنند. همچنین کاربران در صورت تمایل به انجام به‌روزرسانی دستی می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نمایند. 

سامسونگ گلکسی A12 با سیستم‌عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 در سال 2020 روانه بازار شد. غول فناوری کره‌ای پیش‌تر وعده داده بود که این گوشی 2 نسخه جدید اندروید را دریافت می‌کند و گلکسی A12 پیش‌تر این آپدیت‌ها را دریافت کرده است. در حال حاضر این دستگاه، سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.0 را اجرا می‌کند.

بعلاوه سامسونگ وعده داده که آپدیت‌های امنیتی گلکسی A12 را برای مدت 4 سال منتشر خواهد کرد. این موضوع بدان معناست که گلکسی A12 بایستی تا سال 2024 آپدیت‌های امنیتی را دریافت نماید. در حال حاضر گلکسی A12 در هر سال 2 آپدیت امنیتی را دریافت می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH