فریم اطراف نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا در مقایسه با نسل‌های قبلی باریک‌تر خواهد بود

یک افشاگر مشهور با شناسه Ice Universe اخیرا با انتشار تصاویری به مقایسه فریم اطراف نمایشگر پرچمدار آینده سامسونگ موسوم به گلکسی S24 اولترا با گوشی‌های گلکسی S23 اولترا و گلکسی S22 اولترا پرداخته است. نتایج این مقایسه به وضوح نشان‌دهنده پیشرفت سامسونگ در زمینه طراحی گوشی‌های پرچمدار خود هستند.

با بررسی تصاویر زیر به وضوح می‌توان ملاحظه کرد که فریم اطراف نمایشگر گلکسی S24 اولترا تا چه اندازه باریک‌تر خواهد بود.

همچنین در تصویر دیگری، فریم گلکسی S24 اولترا با گوشی رد مجیک 9 پرو مورد مقایسه قرار گرفته است. پرچمدار جدید رد مجیک نخستین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 با نمایشگر بدون ناچ در جهان محسوب می‌شود.

تصویر سوم به مقایسه فریم‌های جانبی گلکسی S24 اولترا و گلکسی S22 اولترا پرداخته و به‌کارگیری یک ترفند جالب را نمایش می‌دهد. به گفته فرد افشاگر، روکش براق و گرد شده نمایشگر به سامسونگ امکان داده تا بخشی از فریم جانبی را پنهان نماید. در نتیجه ضخامت فریم اطراف نمایشگر، کوچکتر از میزان واقعی آن به‌نظر می‌رسد.

تصویر گلکسی S24 اولترا (بالا) در کنار گلکسی S23 اولترا (پایین)

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که Ice Universe پیش‌تر برای نخستین بار پیرامون روند جدید طراحی گوشی‌های هوشمند با نمایشگر آبشاری، طراحی ناچدار آیفون X، الگوی طراحی جدید آیفون 14 و سنسور تصویربرداری 200 مگاپیکسلی سامسونگ صحبت کرد.

این افشاگر، اطلاعات اختصاصی درباره محصولات جدید سامسونگ را از طریق منابع نفوذی خود در واحد تحقیق و توسعه غول کره‌ای به‌دست آورده و با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH