پوسترها و تصاویر زنده سری هواوی Enjoy 70 در فضای وب منتشر شد

بر اساس یک پوستر اخیرا فاش شده، شرکت هواوی در تدارک عرضه سری Enjoy 70 طی روز 5 دسامبر (14 آذر ماه) است. این گوشی از طراحی مشابه با سری P60 برخوردار است؛ اما توانمندی سیستم دوربین دوگانه پشتی گوشی کاهش یافته و از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در این قسمت استفاده خواهد شد.

تصاویر زنده و پوسترهای بیش‌تری که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده‌اند؛ نشان‌دهنده دستگاه آینده برند چینی موسوم به Enjoy 70 هستند. از سوی دیگر گوشی هواوی Enjoy 70 پرو از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و ماژول جزیره‌ای دایروی‌شکل بزرگ روی پنل پشتی خود بهره می‌گیرد.

هواوی Enjoy 70 یک دستگاه رده پایین مجهز به نمایشگر 6.75 اینچی LCD با رزولوشن 720p است. توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه قدیمی کایرین 710a تامین خواهد شد. باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی گوشی از فناوری شارژ 22.5 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

ضخامت این دستگاه برابر با 8.93 میلی‌متر و وزن آن معادل با 207 گرم خواهد بود؛ لذا در این مورد نیز هیچ‌گونه ویژگی فوق‌العاده‌ای به چشم نمی‌خورد. از سوی دیگر هواوی Enjoy 70 پرو احتمالا با تراشه اسنپدراگون 680 به بازار عرضه خواهد شد.

تراشه اسنپدراگون 680 یک پلتفرم با پشتیبانی از اتصال LTE به‌شمار رفته و از زمان عرضه آن به بازار بیش از 2 سال می‌گذرد.

پوسترهای هواوی Enjoy 70 و Enjoy 70 پرو

هواوی Enjoy 70 پرو مجهز به یک نمایشگر بزرگ‌تر 6.8 اینچی LCD با رزولوشن 1080p خواهد بود. این دستگاه از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 40 واتی بهره می‌گیرد. این گوشی با وجود اندازه بزرگ‌تر خود از طراحی باریک‌تر و وزن سبک‌تری برخوردار است.

گوشی‌های سری Enjoy هواوی به ندرت در خارج از بازار چین عرضه می‌شوند و این رویکرد احتمالا در آینده‌ای نزدیک دستخوش تغییر نخواهد شد. کمپانی چینی به آرامی در حال بازگشت به بازار خانگی خود است؛ اما عرضه طیف کاملی از گوشی‌های هوشمند در سطح بین‌المللی مدتی زمان خواهد برد.

تصویر هندزآن هواوی Enjoy 70

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH