گوشی آنر X7b با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و باتری غول‌پیکر معرفی شد

امروز آنر به‌طور رسمی از گوشی هوشمند آنر X7b رونمایی کرد. این مدل ارزان‌ترین گوشی برند آنر در سطح بین‌المللی محسوب می‌شود؛ اگرچه کماکان از یک باتری غول‌پیکر، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون 680 ساخت کوالکام بهره می‌گیرد.

این تراشه صرفا از اتصال LTE پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین آنر X7b تنها می‌تواند به شبکه‌های 4G متصل شود. این گوشی مجهز به یک نمایشگر 6.8 اینچی LCD با رزولوشن 1080p و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. بعلاوه این پنل موفق به دریافت گواهینامه TUV Rheinland برای میزان پایین تابش نور آبی شده است.

این پنل تخت دارای یک حفره منفرد جهت استقرار دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی است. پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی گوشی و درون دو دایره مشکی‌رنگ بزرگ قرار گرفته است.

دوربین اصلی از یک سنسور 108 مگاپیکسلی و لنزی با گشودگی دیافراگم F/1.8 در قسمت جلویی آن بهره می‌گیرد. لنز فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.2 و ماژول کمکی 2 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر ماکرو سایر مولفه‌های سیستم دوربین پشتی گوشی را تشکیل می‌دهند.

باتری قدرتمند 6000 میلی‌آمپرساعتی نقطه قوت کلیدی برای فروش آنر X7b محسوب می‌شود. این باتری با یک نوبت شارژ کامل امکان پخش ویدیو برای مدت حداکثر 18 ساعت، پیمایش در رسانه‌های اجتماعی برای مدت 24 ساعت یا پخش موسیقی برای مدت 69 ساعت را فراهم می‌کند.

این باتری از طریق پورت USB-C با حداکثر توان 35 وات شارژ شده و آداپتور Honor SuperCharge نیز درون جعبه خرده فروشی گوشی گنجانده شده است. آنر X7b با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شده و کاربران در صورت تمایل قادر به ارتقاء فضای ذخیره‌سازی دستگاه از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی خواهند بود.

از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری رابط کاربری MagicOS 7.2 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 هستیم. آنر X7b با 3 مدل رنگی مختلف شامل نقره‌ای (Flowing Silver)، سبز (Emerald Green) و مشکی (Midnight Black) به بازار عرضه می‌شود. این محصول 249 دلار (229 یورو) قیمت‌گذاری شده است. با این‌حال بدیهی است که قیمت دستگاه در بازارهای مختلف اندکی با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

آنر X7b با رنگ‌آمیزی مشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH