آپدیت پایدار One UI 6 برای گوشی‌های گلکسی F54 و گلکسی M53 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ اخیرا دور جدیدی از فرآیند انتشار آپدیت One UI 6 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 را آغاز کرده و ظاهرا مصمم است تا این پروسه را با نهایت سرعت دنبال نماید.

این برند کره‌ای در آخرین اقدام خود، به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگی را برای گوشی‌های هوشمند گلکسی F54 و گلکسی M53 در کشور هندوستان منتشر نموده است.

آپدیت OTA منتشر شده برای گلکسی M53 دارای حجم 2.39 گیگابایتی بوده و دارای برچسب M536BXXU4DWL2 است. این به‌روزرسانی شامل پچ امنیتی ماه نوامبر 2023 اندروید است. استفاده از پچ امنیتی قدیمی‌تر با رویکرد سامسونگ چندان مطابقت ندارد؛ چرا که غول کره‌ای معمولا از آخرین نسخه پچ‌های امنیتی استفاده می‌کند.

کارشناسان امیدوارند که گلکسی F54 تا پایان ماه جاری میلادی، پچ امنیتی ماه دسامبر 2023 را دریافت نماید. آپدیت ارائه شده برای این گوشی هوشمند دارای شماره ساخت E546BXXU3BWL1 بوده و پچ امنیتی ماه نوامبر را در خود جای داده است.

به‌روزرسانی گلکسی F54 همانند گلکسی M53 از حجم بسیار چشمگیر 2.37 گیگابایتی برخوردار است. بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت سامسونگ طی روزهای آینده آپدیت One UI 6 مبتنی بر اندروید 14 را برای تعداد بیش‌تری از دستگاه‌های خود منتشر خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی M53

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH