بهترین ماشین ظرفشویی بازار

بهترین ماشین ظرفشویی بازار در هر رده قیمتی

اگر به دنبال خرید ماشین ظرفشویی هستید در این مقاله بهترین ماشین ظرفشویی های بازار در هر رده قیمتی را به شما معرفی می‌کنیم.

ظرف شستن همواره یک چالش بزرگ برای افراد خانواده است، این وظیفه معمولا برعهده مادر خانه گذاشته می‌شود ولی واقعیت آن است که ظرف شستن به صورت مداول باعث به وجود آمدن بیماری‌های مفاصلی مختلف در دست و کمر می‌شود.

همچنین انواع حساسیت‌ها و اگزمای پوستی به علت استفاده مداوم از مایع ظرفشویی به وجود می‌آید و می‌تواند سلامت دست و پوست بدن را از بین ببرد.

به همین علت ماشین ظرفشویی می‌تواند یک دستگاه کاربردی و مناسب برای هر خانه باشد.

سابقه تولید ماشین ظرفشویی به قرن‌ها پیش باز می‌گردد و به علت این که ظرف شستن همواره یک چالش بزرگ برای خانم‌ها بوده، به ویژه در زمان‌های قدیمی که تهیه آب گرم و سرد هم راحت نبود، نیاز بشر به این دستگاه از گذشته احساس می‌شد.

بهترین ماشین ظرفشویی بازار

در حال حاضر مدل‌های مختلف ماشین ظرفشویی در بازار ایران قابل خریداری است که ما بهترین مدل‌ها در هر بازه قیمتی را به شما معرفی خواهیم کرد.

با معرفی بهترین ماشین های ظرفشویی بازار همراه ما باشید:

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل  SDW-F353200

حدود قیمت 19 میلیون تومان

مقاله را با یکی از مدل‌های ارزان قیمت بازار آغاز می‌کنیم. این ماشین ظرفشویی محصول شرکت اسنوا از سری مومنت بوده و نسبت به دیگر ماشین ظرفشویی‌های بازار قیمت مناسبی دارد.

اسنوا اعلام کرده که این مدل برای خانواده‌های پرجمعیت پیشنهاد می‌شود و اگر ظرف کثیف زیادی برای شستن دارید، می‌توانید این ماشین ظرفشویی را خریداری کنید.

ماشین ظرفشویی اسنوا 13 نفره بوده و البته شما می‌توانید ظرف‌های چند نوبت غذایی خود را در آن جمع کنید و به یکباره آن‌‌ها را بشویید.

این ماشین ظرفشویی 60 سانتی‌متر عرض و طول دارد، ارتفاع آن هم 80 سانتی‌متر است. اسنوا برای این مدل 5 برنامه شستشوی ظروف مختلف را در نظر گرفته که بستگی به میزان ظروف و کثیفی آن‌ها از سبک تا سنگین قابل تنظیم است.

بالاترین درجه این ماشین ظرفشویی می‌تواند ظروف بسیار کثیف دارای تیکه‌های ته‌دیگ را هم بشورد.

فضای بزرگ داخل این ماشین ظرفشویی برای قرار دادن 152 پارچه ظروف مناسب است، این تعداد ظرف در سه طبقه مختلف این ماشین ظرفشویی قرار می‌گیرند.

اسنوا ادعا دارد که در عین قدرت بالای این ماشین ظرفشویی، اما از نظر مصرف آب و برق بسیار کم مصرف است، در واقع این محصول برچسب مصرف انرژی ++A را هم دریافت کرده که به معنای مصرف پایین برق آن است.

این مدل قابلیت شستشوی میوه و سبزیجات را هم دارد که این حالت یکی از 5 حالت شستشوی سری مومنت اسنوا است.

عیب‌یاب هوشمند، سیستم عیب یاب نشتی آب، تنظیم زمان شستشوی ظروف و پنل کاملا لمسی از ویژگی‌های این مدل است.

  • ابعاد: 60 در 60 در 80 سانتی‌متر
  • برچسب مصرف انرژی: ++A
  • ظرفیت: 13 نفره
  • شستشوی میوه و سبزیجات: بله
  • تعداد سبد: سه عدد
  • خشک کن: خیر
  • شستشوی چند منظوره با قرص: بله
  • قابلیت‌ها: پنج حالت شستشو، عیب‌یاب هوشمند، سیستم عیب یاب نشتی آب، تنظیم زمان شستشوی ظروف و پنل کاملا لمسی

ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-30W1252

حدود قیمت 20 میلیون تومان

به عنوان مدل بعدی در این مقاله با ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-30W1252 آشنا می‌شوید که یکی از بهترین ماشین ظرفشویی های بازار در رده خود است. این مدل از نظر قیمتی با ماشین ظرفشویی قبلی برند اسنوا تفاوت زیادی ندارد، قابلیت‌های این دو مدل هم تقریبا برابر است و برای خرید در این رده می‌توانید یکی از این دو مدل را انتخاب کنید.

ماشین ظرفشویی دوو 12 نفره است و 144 پارچه ظرف درون آن جای می‌گیرد. ابعاد این ماشین ظرفشویی 60 در 60 در 84 سانتی‌متر است و تنها ارتفاع آن کمی نسبت به ماشین ظرفشویی اسنوا بلندتر است.

دوو برای این ماشین ظرفشویی 6 برنامه متفاوت و کارآمد شستشو برنامه ریزی کرده است، درجه یک برای شستن ظروف بسیار کثیف است، درجه دو برای شستشوی ظروف با مصرف متوسط روزانه استفاده می‌شوذ. درجه سوم برای شستن ظروف با مقدار کثیفی متوسط است که تنها 10 لیتر آب در این حالت مصرف می‌شود.

حالت چهارم برای شستشوی سریع ظروف کریستالی و لیوان‌ها کاربرد دارد، حالت پنجم برای خیساندن ظروف و شستن میوه و سبزیجات است، حالت ششم هم برای شستشوی ظروف با کثیفی متوسط در مدت زمان 90 دقیقه است.

در این مدل تنها از دو سبد استفاده شده که قابلیت جابه‌جایی دارند، سبد شستشوی قاشق و چنگال هم جداگانه تعبیه شده است.

بهترین ماکروویو بازار در رده‌های قیمتی مختلف

ظروف با دو بازوی آبپاش قدرتمند شسته می‌شوند و ظروف بسیار تمیز و بدون هیچ لک یا چربی را تحویل شما می‌دهد.

از دیگر قابلیت‌های این ماشین ظرفشویی می‌توان به رتبه بندی انرژی ++A، امکان اضافه کردن ظرف در میان شستشو، قابلیت تنظیم زمان شستشو و سیستم عیب‌یاب خودکار اشاره کرد.

  • ابعاد: 60 در 60 در 84 سانتی‌متر
  • برچسب مصرف انرژی: ++A
  • ظرفیت: 12 نفره
  • شستشوی میوه و سبزیجات: بله
  • تعداد سبد: دو عدد
  • خشک کن: خیر
  • شستشوی چند منظوره با قرص: بله
  • قابلیت‌ها: شش حالت شستشو، عیب‌یاب هوشمند، امکان اضافه کردن ظرف در میان شستشو، تنظیم زمان شستشوی ظروف و پنل کاملا لمسی

ماشین ظرفشویی بکو مدل DFN28424 W

حدود قیمت 24 میلیون تومان

مدل بعدی محصول برند ترکیه‌ای بکو است که قیمت و کیفیت مناسبی دارد. این مدل با مجموعه‌ای از امکانات و قابلیت‌‌های جذاب و جدید می‌توانید در سریع‌ترین زمان، ظرف‌های شما را کاملا تمیز کند.

این محصول برای 15 نفر مناسب است و از تکنولوژی سبد متحرک و چرخشی استفاده می‌کند که به گفته بکو، فضای بیشتری برای شستشوی ظرف دارد.

ماشین ظرفشویی بکو برچست انرژی ++A را دریافت کرده که نیان می‌دهد از محصولات کم مصرف بازار است و استفاه از آن باعث افزایش هزینه‌‌های قبض برق شما نخواهد شد.

بهترین ماشین ظرفشویی بازار

این مدل همچنین از سیستم بخارشویی هم استفاده می‌کند که باعث می‌شود تا چربی‌های باقی مانده بر روی ظروف و لیوان‌ها از بین برود. همچنین در این ماشین ظرفشویی ظروف با دمای بیش از 70 درجه شسته می‌شوند که باعث از بیرن رفتن تمام کثیفی‌ها و حتی باکتری‌ها خواهد شد.

بکو اعلام کرده این دستگاه با موتور اینورتر صدای بسیار کمی تولید می‌کند و حتی در شب‌ها نیز می‌توانید از ماشین ظرفشویی استفاده کنید.

این محصول از بنده استیل ضد زنگ تولید شده که برابر زنگ‌زدگی مقاوم است. این مدل چندین برنامه شستشو دارد که یکی از آن‌ها Wash once نام دارد و با وجود این حالت، می‌توانید کی برنامه ثابت روزانه با توحجه به میزان ظروف و حجم کثیفی آن‌ها برای خود داشته باشید و با یک دکمه تمام ظروف خود را تمیز کنید.

  • ابعاد: 60 در 60 در 84 سانتی‌متر
  • برچسب مصرف انرژی: ++A
  • ظرفیت: 15 نفره
  • شستشوی میوه و سبزیجات: بله
  • تعداد سبد: سه عدد
  • خشک کن: خیر
  • شستشوی چند منظوره با قرص: نامشخص
  • قابلیت‌ها: چند حالت شستشو، عیب‌یاب هوشمند، تنظیم زمان شستشوی ظروف و پنل کاملا لمسی

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463W

حدود قیمت 26 میلیون تومان

برای محصول بعدی به سراغ یک برند ایرانی خواهیم رفت که محصولاتش تحت نظارت گلیدیران تولید و با گارانتی همین شرکت عرضه می‌شود.

این محصول هم برای تعداد جمعیت بالا ساخته شده و در مهمانی‌ها به طور کامل می‌تواند ظرف‌ها را برای شما بشوید. همچنین اگر تعداد نفرات شما کم است، می‌توانید چند روز ظرف‌های خود را جمع کنید و سپس با هم آن‌ها را بشویید. این کار به صرفه جویی در مصرف برق و آب کمک فراوانی می‌کند.

جی‌پلاس اعلام کرده که این مدل از 8 برنامه شستشوی متفاوت بهره می‌برد تا دست شما برای شستن ظروف کم و معمولی تا ظروفی با کثیفی زیاد باز باشد.

بهترین ماشین ظرفشویی بازار

هشت برنامه این ماشین ظرفشویی از لول قدرتمند Intensive برای شستشوی ظروف بسیار کثیف آغاز می‌شود، در این برنامه سطوح مختلف مانند Light برای ظروف نه‌چندان کثیف، Self-Clean برای شستشوی بخش‌های داخلی ظروف که معمولا به سختی تمیز می‌شوند، Crystal Care برای شستشوی ظروف کریستالی، Rapid برای شستشوی سریع و Pre-Rinse برای خیساندن ظروف برای پیش از شستشو می‌شود.

این مدل هم برچسب انرژی ++A را دریافت کرده که به معنای کم مصرف بودن آن است، در عین حال ماشین ظرفشویی جی‌پلاس مصرف آب کمی هم دارد و با مصرف 13 لیتر آب برای شستشو باعث کاهش هزینه‌ قبض آب شما خواهد شد.

این ماشین ظرفشویی سه طبقه دارد و با موتورهای پاشش آب به خوبی تمامی نقاط ظروف را تمیز می‌کند.

  • ابعاد: 60 در 60 در 84 سانتی‌متر
  • برچسب مصرف انرژی: ++A
  • ظرفیت: 14 نفره
  • شستشوی میوه و سبزیجات: بله
  • تعداد سبد: سه عدد
  • خشک کن: خیر
  • شستشوی چند منظوره با قرص: نامشخص
  • قابلیت‌ها: هشت حالت شستشو، مصرف آب پایین، عیب‌یاب هوشمند، تنظیم زمان شستشوی ظروف و پنل کاملا لمسی

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDA3511

حدود قیمت 27 میلیون تومان

ماشین ظرفشویی پاکشوما سری P از بهترین ماشین ظرفشویی های بازار است. این مدل امکانات بسیار خوبی دارد که برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است.

این مدل مانند اکثر ماشین ظرفشویی‌های بازار 15 نفره بوده و تعداد زیادی ظرف را در خود جای می‌دهد.

پاکشوما در این محصول هشت برنامه شستشوی متفاوت را قرار داده تا برای ظروفی با تعداد و میزان کثیفی مختلف، امکان استفاده از ماشین ظرفشویی وجود داشته باشد.

هشت برنامه شستشوی این ماشین ظرفشویی امکان شستشوی سبک از شستن میوه و سبزیجات تا خیس کردن ظروف تا شستن ظروف با کثیفی و چربی‌های فراوان و سفت شده را به شما می‌دهد.

بهترین ماشین ظرفشویی بازار

در داخل این ماشین ظرفشویی سه سبد قرار دارد که ظروف مختلف را باید در آن‌ها جای‌گذاری کنید. امکان شستن میوه و سبزیجات هم در این مدل وجود دارد.

از قابلیت‌های خوب این مدل که البته در تمامی مدل‌های دیگر هم وجود دارد امکان زمانبندی شستشو است، به طوری که شما می‌توانید زمان شروع شستشو را تا 24 ساعت آینده زمانبندی کنید. به این ترتیب می‌توانید به گونه‌ای تنظیم کنید که در مواقعی که خانه نیستید، ماشین ظرفشویی شروع به کار کند.

میانگین مصرف این ماشین ظرفشویی برای هر بار شستشو تنها 10 لیتر است که یکی از بهترین مدل‌ها از این نظر محسوب می‌شود.

  • ابعاد: 60 در 60 در 84 سانتی‌متر
  • برچسب مصرف انرژی: ++A
  • ظرفیت: 15 نفره
  • شستشوی میوه و سبزیجات: بله
  • تعداد سبد: سه عدد
  • خشک کن: خیر
  • شستشوی چند منظوره با قرص: بله
  • قابلیت‌ها: هشت حالت شستشو، مصرف آب پایین، عیب‌یاب هوشمند، تنظیم زمان شستشوی ظروف و پنل کاملا لمسی

ماشین ظرفشویی ال‌جی مدل DFB512FP

حدود قیمت 31 میلیون تومان

با افزایش قیمت به محصولات کره‌ای و محبوب‌تر بازار می‌رسیم. ماشین ظرفشویی الجی مدل DFB512FP از بهترین بهترین ماشین ظرفشویی های بازار است و قیمت نسبتا خوبی دارد.

این مدل طراحی ساده ولی زیبایی دارد، تمام دکمه‌ها طبق انتظار دیجیتالی استف در داخل محصول دو سبد بزرگ قرار گرفته که محل قرار گیری انواع ظروف خواهد بود.

طول و عرض این ماشین ظرفشویی از دیگر مدل‌های بازار که 60 در 60 هستند کمتر است ولی ارتفاع آن هم 82 سانتی‌متر است، در حالی که دیگر محصولات اکثرا 84 سانتی‌متر است.

الجی در این مدل از فناوری به اسم QuadWash استفاده کرده که به لطف نازل های اسپری آب چند جهته و پر فشار، حداکثر پوشش را برای شستشوی ظروف فراهم می‌کند.

چهاربازوی شستشو آب را از چند جهت به ظروف اسپری می‌کنند تا تمامی بخش‌های ظروف به خوبی شسته شود.

موتور اینورتر این محصول صدای بسیار کمی تولید می‌کند تا ماشین ظرفشویی الجی جزو کم صداترین محصولات بازار باشد. در عین حال طول عمر موتور اینورتر بالاست و الجی عملکرد این موتور را تا 10 سال ضمانت کرده است.

بهترین ماشین ظرفشویی بازار

از دیگر قابلیت‌های جذاب این ماشین ظرفشویی، شستشوی دو بخی یا دو منطقه‌ای است، به گونه‌ای که ظروف معمولی و ظروف بسیار کثیف را می‌توانید با هم در ماشین قرار دهید تا یک بخش ظرفشویی به شستشوی پرفشار ظروف کثیف و بخش دیگر به شستشوی معمولی دیگر ظروف بپردازد.

با قابلیت Turbo cycle می‌توانید زیر یک ساعت ظروف کثیف خود را به طور کامل بشویید.

این محصول هوشمند بود و به اینترنت متصل می‌شود، همچنین دارای یک برنامه هوشمند است که می‌توانید روی گوشی خود نصب کنید تا از قابلیت‌های ان بهره‌مند شوید.

توسط اپلیکیشن می‌توانید برنامه‌های شستشو، تنظیمات شخصی، یادآوری نظافت داخل ماشین و عیب یابی هوشمند برنامه را مدیریت کنید.

مصرف آب این مدل برای هر شستشو به طور میانگین 9 لیتر است که آن را در زمره کم‌مصرف‌ترین ظرفشویی‌های بازار قرار میگیرد.

  • ابعاد: 55 در 52 در 82 سانتی‌متر
  • برچسب مصرف انرژی: +++A
  • ظرفیت: 14 نفره
  • شستشوی میوه و سبزیجات: بله
  • تعداد سبد: دو عدد
  • خشک کن: خیر
  • شستشوی چند منظوره با قرص: بله
  • قابلیت‌ها: 9 حالت شستشو، مصرف آب پایین، عیب‌یاب هوشمند، اتصال به اپلیکیشن، شستشو با بازوی چهارگانه، قابلیت توربو سیکل، تنظیم زمان شستشوی ظروف و پنل کاملا لمسی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH