اپل عرضه هدست ویژن پرو خود را رسما آغاز کرد

با پایان کمپین پیش‌سفارش اپل ویژن پرو، این هدست بالاخره در دسترس عموم قرار گرفت. این محصول با 3 پیکره‌بندی مختلف حافظه شامل مدل‌‌های 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. مدل پایه اپل ویژن پرو 3499 دلار قیمت‌گذاری شده است؛ در حالی‌که مدل‌های 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی به‌ترتیب با برچسب قیمتی 3699 و 3899 دلاری به فروش می‌رسند.

این اعداد و ارقام، افزونه‌های اپتیکی برای افراد نیازمند عینک‌های طبی را شامل نمی‌شوند. کاربران در صورت تمایل به آشنایی بیش‌تر با این محصول پیش از پرداخت مبلغ هنگفت برای خریداری آن می‌توانند نوبت خود را جهت حضور در یک جلسه نمایشی در یکی از فروشگاه‌های اپل رزرو نمایند.

سفارش هدست ویژن پرو به اندازه کلیک کردن روی دکمه خرید، آسان نخواهد بود. در واقع این فرآیند یک اقدام تجربی به‌شمار می‌رود. کاربران در اولین گام بایستی سایز سر خود را با استفاده از آیفون اندازه‌گیری نمایند.

بدین منظور از کاربر درخواست می‌شود تا گوشی آیفون را دور سر خود چرخانده و با استفاده از اسکنر فیس آی‌دی TOF روی گوشی، اندازه‌گیری‌ها را به‌طور دقیق انجام دهد. این فرآیند با هدف تعیین سایز Light Seal و نوارهای دور سر انجام شده و برای اطمینان از قرارگیری راحت هدست روی سر ضروری است.

در مرحله دوم، کاربر بایستی تعیین کند که آیا در طی روز از عینک طبی یا عینک برای مطالعه استفاده می‌کند یا خیر. افزونه‌های اپتیکی توسط شرکت زایس و در دو نوع مختلف یکی برای خوانندگان و دیگری مدل‌های نسخه‌ای عرضه می‌شوند.

کاربران برای خریداری افزونه اول بایستی علاوه بر قیمت استاندارد، مبلغ 99 دلار دیگر را نیز پرداخت نمایند؛ در حالی‌که خریداری مجموعه نسخه‌ای مستلزم پرداخت 149 دلار اضافی خواهد بود.

به گفته اپل در حال حاضر بیش از 600 اپلیکیشن از جمله بازی‌های آرکید برای هدست ویژن پرو قابل دسترس هستند. بازی‌های متفرقه‌ای که از هدست‌های واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کنند تا زمانی که قادر به استفاده از ویژگی نمایش مجازی روی کامپیوترهای مک باشند نیز قابل اجرا خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH