کنسول دستی نینتندو سوئیچ 2 احتمالا در سال 2025 عرضه خواهد شد

با عرضه کنسول نینتندو سوئیچ طی سال 2017 فضایی طوفانی در بازار جهانی شکل گرفت. کنسول سوئیچ با وجود کتابخانه‌ای شامل فرنچایزهای محبوب نظیر Zelda، Mario و Animal Crossing نه‌تنها به یک نام آشنا تبدیل شده است؛ بلکه عنوان پرفروش‌ترین کنسول نینتندو تا به امروز را نیز به خود اختصاص داده است.

پس از گذشت تقریبا 7 سال، طرفداران مشتاقانه منتظر عرضه مدل جانشین آن با نام نینتندو سوئیچ 2 هستند. با این‌حال برخلاف شایعات قبلی که از عرضه این محصول در سال 2024 حکایت داشتند؛ به‌نظر می‌رسد که علاقه‌مندان به این کنسول دستی محبوب کماکان بایستی منتظر بمانند. اکنون اطلاعات جدید به‌ست آمده از منابع مختلف به عرضه این محصول در 3 ماهه نخست سال 2025 اشاره دارند.

این جدول زمانی نشان می‌دهد که نینتندو قصد دارد تا نسخه‌ای شبیه به مدل اصلی سوئیچ که در مارس سال 2017 روانه بازار شد را عرضه نماید. توسعه‌دهندگان از این تغییر مطلع شده و تعدادی از آنها هم‌اکنون روی بازی‌های کنسول آینده کار می‌کنند. این موضوع نشان‌دهنده شروعی قدرتمند برای عرضه نینتندو سوئیچ 2 است.

بازی Metroid Prime 4 احتمالا یکی از عناوینی است که برای کنسول نینتندو سوئیچ 2 آماده‌سازی می‌شود. این بازی ابتدا در سال 2017 معرفی شد. توسعه این بازی در سال 2019 بار دیگر از سر گرفته شد و از آن زمان تا به امروز در سکوت خبری قرار گرفته است. این تاخیر موجب طرح گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه عنوان پرچمدار برای کنسول جدید شده است.

موفقیت نخستین نسل سوئیچ که به پرفروش‌ترین کنسول نینتندو تبدیل شد؛ انتظارات از مدل جانشین آن‌را تشدید می‌کند. فروش بیش‌تر سوئیچ نسبت به رقبای ساخت مایکروسافت و سونی موجب افزایش شانس موفقیت کنسول آینده نینتندو می‌شود. بر اساس گزارش‌ها محصول جدید با عناوین مخصوص کنسول نسل قبلی سازگاری خواهد داشت.

طرفداران مشتاقانه منتظرند تا نوآوری آینده نینتندو در حوزه گیمینگ و برنامه‌های این شرکت در راستای بازسازی میراث سوئیچ را مشاهده کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH