اپل روی توسعه اسپیکر هوم‌پاد با نمایشگر مشابه آیپد کار می‌کند

اپل سرگرم کار روی یک اسپیکر هوم‌پاد جدید با نمایشگری مشابه آیپد است. اما به گفته مارک گورمن؛ خبرنگار نشریه بلومبرگ در صورت اجرا شدن برنامه‌ها، عرضه چنین دستگاهی قبل از سال 2025 امری بعید به‌نظر می‌رسد.

آقای گورمن در آخرین شماره هفته‌نامه Power On اعلام کرده که اپل همکاری اولیه با تامین‌کنندگان خارج از کشور برای هوم‌پاد مجهز به صفحه‌نمایش را آغاز کرده است. در عین‌حال وی اذعان کرد که این شرکت در زمینه توسعه دستگاه هنوز پیشرفت کافی نداشته و در نتیجه چشم‌اندازی از عرضه قریب‌الوقوع آن وجود ندارد.

بعلاوه آقای گورمن تاکید کرده که دستگاه تحت توسعه اپل ترکیبی از هوم‌پاد، اپل تی‌وی، دوربین فیس تایم و همچنین نمایشگر هوشمند شبیه به آیپد است که می‌تواند به‌صورت مغناطیسی به دیوار متصل شود. با این‌حال مشخص نیست که آیا چنین محصولی نهایتا به بازار عرضه خواهد شد یا خیر. به گفته وی اپل برای سال‌ها در خصوص ایده‌های مربوط به محصولات خانه هوشمند خود موضعی منفعلانه داشته است.

اپل در مسیری معکوس گام برداشته و پس از توقف تولید هوم‌پاد در سال 2021، اسپیکر جدید و فول سایز خود را در سال 2023 روانه بازار کرد. همچنین اپل به فروش هوم‌پاد مینی نیز ادامه می‌دهد؛ دستگاهی که از زمان عرضه خود در سال 2020 هیچ به‌روزرسانی سخت‌افزاری مهمی را تجربه نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH