سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد

پیش از این درباره سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ، شایعات فراوانی در فضای مجازی منتشر شده است. اطلاعات فاش شده شامل مجموعه‌ای از رندرهای دقیق بودند؛ اما گزارش جدید وبسایت WinFuture نشان می‌دهد که سری گلکسی زد فولد 6 شامل دو مدل جدید خواهد بود.

بر اساس گزارش‌ها سامسونگ در تلاش است تا با معرفی یک مدل جدید اولترا همانند سری گلکسی S، میزان تنوع در خانواده گلکسی زد فولد را افزایش دهد. یک شایعه جدید نشان می‌دهد که سامسونگ از مدل معمولی گلکسی زد فولد 6 با کد داخلی Q6 و گلکسی زد فولد 6 اولترا با اسم رمز Q6A رونمایی خواهد کرد.

تفاوت‌های میان دو مدل مختلف گلکسی زد فولد 6 هنوز به‌طور دقیق مشخص نشده است؛ اما گزارش جدید به وجود دوربین‌های توانمندتر در گلکسی زد فولد 6 اولترا اشاره نموده است. این دوربین احتمالا همانند ماژول اصلی گلکسی S24 اولترا از سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 استفاده خواهد کرد.

همچنین بر اساس شنیده‌ها گلکسی زد فولد 6 اولترا با قابلیت پشتیبانی از قلم استایلوس آپشنال، رم و حافظه داخلی با ظرفیت بالاتر و نمایشگرهای اصلی و خارجی بزرگ‌تر روانه بازار خواهد شد. بعلاوه سامسونگ می‌تواند برای این محصول جدید از لولا با طراحی به‌روزرسانی شده جهت ایجاد چین‌خوردگی کمتر روی نمایشگر استفاده کند.

انتظار می‌رود که سامسونگ گوشی‌های تاشو جدید خود را در ماه جولای عرضه نماید. از سوی دیگر پیش‌بینی می‌شود که به‌طور همزمان شاهد رونمایی از انگشتر هوشمند گلکسی رینگ نیز باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH