اولین کارت حافظه میکرو اس‌دی 512 گیگابایتی جهان عرضه شد!

sandisk memory

شما هیچ وقت فضای کافی ندارید. این حقیقتی است که چه در زندگی واقعی و چه در زندگی مجازی به دفعات با آن رو به رو می‌شویم، به خصوص با حافظه اندک تلفن‌های هوشمند حتما زیاد پیش آمده که مجبور باشید برای ذخیره یک فیلم یا عکس، تعدادی از اطلاعات روی تلفن خود را پاک کنید؛ اما SanDisk به تازگی اولین حافظه جانبی 512 گیگابایتی جهان را معرفی کرده تا یک بار برای همیشه مشکل حافظه را روی گوشی‌های هوشمند حل کند.

این حافظه 512 گیگابایتی، SanDisk Extreme PRO SDXC UHS-I نام دارد. با ورود دوربین‌های با قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت‌های خارق‌العاده‌ی 4K و 1080p و همین‌طور عکس‌هایی با رزولوشن بالا، بسیاری از کاربران نگران پر شدن سریع حافظه دستگاه خود هستند و خلا چنین حافظه‌ای به شدت حس می‌شد؛ اما ماجرا فقط به یک حافظه عظیم ختم نمی‌شود چرا که این کارت حافظه قادر به ثبت اطلاعات با سرعت بسیار بالای 90MB/s و همچنین خواندن اطلاعات با سرعت 95MB/s است.

علاوه بر این‌ها ضد آب بودن و مقاومت در برابر شوک الکتریکی و اشعه X از دیگر مشخصات محصول جدید SanDisk است. همچنین در بازه دمایی 25- تا 85 درجه سانتی‌گراد به خوبی کار می‌کند. البته برای خرید این کارت حافظه باید خود را برای قیمت بسیار بالای 799 دلاری آماده کنید که به احتمال زیاد از قیمت گوشی شما نیز گران‌تر است! اما به نظر می‌رسد به زودی با ورود رقبا به بازار حافظه‌های 512GB قیمت آن‌ها هم کاهش پیدا کند.

برای آن‌که متوجه شوید چقدر سریع فناوری حافظه‌های جانبی پیشرفت کرده، باید اشاره کنیم SanDisk اولین کارت حافظه خود را با گنجایش 512MB در سال 2003 معرفی کرد و حالا در کمی بیشتر از یک دهه به 512GB رسیده است.

آیا شما حاضرید برای خرید چنین کارت حافظه فوق‌العاده‌ای قیمتی بیشتر از قیمت تلفن‌تان پرداخت کنید؟

11 در مورد “اولین کارت حافظه میکرو اس‌دی 512 گیگابایتی جهان عرضه شد!”

  1. من ال جی ایکس پاور دارم تا۲۵۶ گیک رم رو ساپورت میکنه یه ۱۲۸ گیگ روش انداختم خودمو راحت کردم

  2. جهت اطلاع دوستان باید بگم که برای نمونه دو گوشی LG V10 و HTC E9 PLUS نسخه آسیا تا ۲ ترا بله ۲ ترا مموری رو ساپورت میکنن.

  3. گوشی الجی جی ۵ که حدود یک هفته دیگه رونمایی میشه ، رم ۲۰۰ گیگی رو ساپورت میکنه. فقط جی ۵. بهترین پرچمدار دنیا

  4. واقعا عالیه ولی دو تا مشکل هست اول این که خیلی گرونه دوم اینه که هیچ گوشی نمیتونه اونو ساپورت کنه

  5. من گوشیم نوکیا ۱۱۰ هست و قیمتش ۱۳۰ هزار یه رم ۳۲ گیگابایت ۶۵ هزارتومنی هم واسش خریدم
    اگه احتیاج داشتم حتما میخریدم.
    ضمنا خیلی از گوشی ها رم ۱۲۸ گیگ و ساپورت میکنن

  6. الان تازه 2 -3 تا از پرچمدارا 128 ساپورت میکنن
    حالا حالاها بدرد گوشی نمیخوره…
    اما برای دوربین های DSLRو…. خوبه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH