ظرفیت باتری گوشی گلکسی زد فولد 6 سامسونگ فاش شد

تاکنون شایعات زیادی درباره گوشی‌های تاشو نسل آینده سامسونگ منتشر شده است. این موضوع موجب شکل‌گیری پرسش‌های متعددی در ذهن مخاطبان شده است.

به‌عنوان مثال آیا گلکسی زد فولد 6 در دو مدل متفاوت به بازار عرضه می‌شود؟ اگر پاسخ مثبت است؛ در این‌صورت دو مدل مورد اشاره با اسامی گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فولد 6 اولترا یا گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فولد 6 فن ادیشن به بازار عرضه می‌شوند؟ آیا گوشی گلکسی زد فلیپ فن ادیشن وجود خارجی خواهد داشت؟

بنابراین با تشدید جریان شایعات، پرسش‌های بیش‌تری در ذهن مخاطبان مطرح می‌شود. این‌بار یک منبع معمولا قابل اعتماد درباره باتری گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 6 صحبت کرده است. البته مشخص نیست که وی به کدام‌یک از مدل‌های گلکسی زد فولد 6 اشاره می‌کند.

در هر صورت افشاگر مشهور با شناسه Ice Universe ادعا کرده که گلکسی زد فولد 6 مجهز به یک باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی در بستر سیم خواهد بود. در ادامه وی به پرسش یکی از کاربران در شبکه اجتماعی X پاسخ داده و مدعی شده که این اطلاعات نهایی هستند. بنابراین از این مرحله به بعد احتمالا تغییرات دیگری در فرآیند توسعه دستگاه مشاهده نخواهد شد.

در سال گذشته نیز گوشی گلکسی زد فولد 5 سامسونگ با باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی در بستر سیم روانه بازار شد. بنابراین این شایعه در صورت صحت می‌تواند برای کاربرانی که منتظر ارتقاء ظرفیت باتری یا سرعت شارژ گوشی تاشو آینده سامسونگ بودند؛ ناخوشایند باشد.

البته این‌طور نیست که استفاده از باتری با ظرفیت بالاتر در گوشی تاشو کتابی‌شکل امکان‌پذیر نباشد؛ چرا که گوشی تاشو اخیرا عرضه شده ویوو با نام ایکس فولد 3 پرو مجهز به یک باتری 5700 میلی‌آمپرساعتی بوده و از فناوری شارژ حداکثر 100 واتی پشتیبانی می‌کند. بنابراین به‌نظر می‌رسد که سامسونگ بنا بر دلایلی مایل به ارتقاء این بخش از ویژگی‌های گوشی تاشو خود نیست.

بر اساس شایعات، گلکسی زد فولد 6 در جریان رویداد آینده Galaxy Unpacked که احتمالا در اوایل تا اواسط ماه جولای در شهر پاریس برگزار می‌شود؛ معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH