سامسونگ گلکسی S24 FE احتمالا در فصل تابستان امسال معرفی خواهد شد

سامسونگ در ماه اکتبر سال گذشته و تقریبا 8 ماه پس از عرضه سری گلکسی S23 از عضو جدید این خانواده با نام گلکسی S23 FE رونمایی کرد. این سناریو در حالی روی داد که عرضه سری فن ادیشن برای مدتی متوقف شده بود و گلکسی S22 FE هیچ‌گاه روانه بازار نشد.

اکنون به‌نظر می‌رسد که سامسونگ مایل به ایجاد تاخیر دوباره در عرضه سری فن ادیشن خود نبوده و روی توسعه گوشی گلکسی S24 FE کار می‌کند. بر اساس گزارش جدیدی که در کشور کره منتشر شده است؛ گلکسی S24 FE در تابستان امسال به بازار عرضه می‌شود. این گوشی در مقایسه با مدل‌های پیشین سری فن ادیشن بسیار زودتر عرضه خواهد شد.

همچنین این دستگاه در مقایسه با سایر مدل‌های غیر از سری فن ادیشن نیز بسیار زودتر معرفی خواهد شد. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که سری گلکسی S24 پیش‌تر در ماه ژانویه 2024 معرفی شد.

در صورت صحت این فرضیه، گوشی جدید فن ادیشن احتمالا ضمن برگزاری رویداد آینده گلکسی آنپکد در اوایل تا اواسط ماه جولای معرفی خواهد شد. در جریان این رویداد احتمالا شاهد رونمایی از گلکسی زد فولد 6 (احتمالا در دو مدل مختلف)، گلکسی زد فلیپ 6، معرفی کامل انگشتر هوشمند گلکسی رینگ، معرفی خانواده جدید گلکسی واچ 7 و حتی گوشی جدید گلکسی S24 FE خواهیم بود.

این اطلاعات توسط منابع زنجیره تامین در کره ارائه شده است. شرکتی که برخی اجزای نمایشگر گلکسی S24 FE را تولید می‌کند؛ مشخصا اعلام کرده که تولید انبوه قطعات مورد نیاز برای دستگاهی که در فصل تابستان معرفی می‌شود را آغاز نموده است.

سامسونگ گلکسی S23 FE

در حال حاضر سامسونگ برای تولید چند میلیون دستگاهی این گوشی، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است. بنابراین بدیهی است که سامسونگ به موفقیت کامل گلکسی S24 FE در بازار ایمان دارد.

بر اساس اعلام گزارش، این گوشی مجهز به یک نمایشگر اولد با حواشی باریک در اطراف آن خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH