سامسونگ انتشار آپدیت One UI 6.1 برای سری گلکسی S22 را از سر گرفت

شرکت سامسونگ طی هفته گذشته انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1 برای تعداد زیادی از دستگاه‌های تولیدی خود از جمله سری گلکسی S22 را آغاز کرد. بروز برخی مشکلات در لاک اسکرین و از کار افتادن نمایشگر لمسی سری گلکسی S22 تنها یک روز پس از عرضه آپدیت One UI 6.1 موجب شد تا برند کره‌ای انتشار این به‌روزرسانی را متوقف کند.

اکنون پس از گذشت مدت تقریبا یک هفته به‌نظر می‌رسد که عرضه این به‌روزرسانی حداقل در بازار خانگی سامسونگ یعنی کره‌جنوبی از سر گرفته شده است. به گفته یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی X اکنون این به‌روزرسانی با یک شماره ساخت جدید در حال انتشار است.

به گفته این افشاگر، به‌روزرسانی جدید از شماره ورژن S908NKSU3EXE1/ S908NOKR3EXE1/ S908NKSU3EXD7 استفاده می‌کند. کارشناسان امیدوارند که این‌بار همه چیز درست به پیش برود و هیچ‌گونه مشکل دیگری موجب توقف روند انتشار به‌روزرسانی نشود. در این‌صورت انتظار می‌رود که آپدیت جدید به سرعت در سایر مناطق جهان نیز منتشر شود.

مجموعه ویژگی‌های Galaxy AI نخستین بار در ماه ژانویه با سری گلکسی S24 معرفی شدند و به‌روزرسانی One UI 6.1 نیز همین ویژگی‌ها را برای خانواده گلکسی S22 به ارمغان می‌آورد. سامسونگ اعلام کرده که ویژگی‌های Galaxy AI تا پایان سال جاری میلادی بر روی بیش از 100 میلیون دستگاه قابل دسترس خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH