جزئیات جدید درباره سامسونگ گلکسی بادز 3 پرو در فضای مجازی منتشر شد

سامسونگ در تدارک رونمایی از نسل جدید ایربادهای پرچمدار TWS خود است. گلکسی بادز 3 پرو اخیرا در یک پلتفرم بزرگ صدور گواهینامه مشاهده شد؛ پدیده‌ای که به عرضه قریب‌الوقوع این گجت پوشیدنی اشاره دارد.

این ایربادها احتمالا مشخصات و امکانات قابل‌توجهی را ارائه می‌دهند. بر اساس گزارش وبسایت 91mobiles، سامسونگ گلکسی بادز 3 پرو با شماره مدل SM-R630 اخیرا در پایگاه داده کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) ظاهر شده است.

با بررسی گواهینامه مربوطه می‌توان دریافت که ایربادهای آینده توسط سامسونگ و در کشور کره‌جنوبی تولید خواهند شد. بعلاوه این ایربادها، نرم‌افزار با شماره ورژن R630.001 را اجرا خواهند کرد.

اگرچه جزئیات دقیق‌تر درباره این محصول هنوز منتشر نشده است؛ اما فهرست FCC پشتیبانی از بلوتوث و نسخه کم‌مصرف آن موسوم به LE را مورد تائید قرار می‌دهد.

یک گزارش پیش‌تر منتشر شده ادعا کرد که ایربادهای جانشین سری گلکسی بادز 2 مراحل توسعه خود را پشت سر گذاشته و احتمالا در سال جاری میلادی عرضه خواهند شد. بعلاوه مدل پایه گلکسی بادز 3 با شماره مدل SM-R530 نیز در فضای مجازی رویت شده است.

سامسونگ در ماه اکتبر سال گذشته از ایربادهای گلکسی بادز FE رونمایی کرد؛ اما اکنون برند کره‌ای احتمالا به‌دنبال معرفی گجت‌های صوتی برتر خود در آینده‌ای نزدیک است. بر اساس یک گواهینامه دیگر انتظار می‌رود که گلکسی بادز 3 پرو همانند مدل نسل قبلی خود یعنی گلکسی بادز 2 پرو مجهز به باتری داخلی 500 میلی‌آمپرساعتی باشد.

برند کره‌ای هنوز موجودیت ایربادهای گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو را به‌طور رسمی تائید نکرده است؛ اما این گجت‌ها احتمالا با پیشرفت‌هایی در زمینه حذف نویز و کیفیت صدا روانه بازار خواهند شد.

گلکسی بادز 3 پرو احتمالا در کنار گوشی‌های هوشمند تاشو آینده سامسونگ معرفی خواهد شد. بنابراین این گجت پوشیدنی احتمالا در ماه جولای یا آگوست 2024 و به‌همراه گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

این اطلاعات صرفا در حد حدس و گمانه‌زنی هستند؛ بنابراین در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم آنها با دیده تردید نگاه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH