باتری آیفونهای 6 و 6 پلاس تست شد، نتایج را ببینید

سایت فون آرنا امروز نتایج تست باتری‌های دو آیفون جدید را منتشر کرده است. این مطلب با یک اظهار نظر شاید تلخ برای طرفداران اپل آغاز شده و سایت این دو آیفون را دارای نقطه ضعفی به نام باتری می‌داند که در برابر دیگر رقبا حرفی برای گفتن ندارد.

دو هندست برای اینکه مشخص شود یک کاربر معمولی چقدر می‌تواند از دستگاهش استفاده کند تست شده‌اند. در این تست آیفون 6 ، 5 ساعت و 22 دقیقه دوام آورد که واقعا در برابر رقبای اندرویدی هیچ است. مثلا سامسونگ گلکسی اس 5، 7 ساعت و 38 دقیقه کار کرده است، در حالی که سونی اکسپریا Z3 توانسته تا 9 ساعت و 29 دقیقه دوام آورد. با اینکه باتری تعبیه شده برای این دو هوشمند از باتری آیفون 6 بزرگتر است، این انتظار از آیفون 6 که یک پرچمدار است نمی‌رفت.

اوضاع برای آیفون 6 پلاس بهتر بود، این فبلت در تست به 6 ساعت و 32 دقیقه رسید که در برابر رقیبی چون ال‌جی جی 3 که 6 ساعت و 14 دقیقه عمر باتری داشت و توان 6 ساعت و 6 دقیقه اوپو فایند 7a بهتر نشان داد، اما هنوز هم از پرچمداران اندرویدی سالهای قبل در رتبه پایینتری قرار می‌گیرد. احتمالا بدنه بزرگتر آیفون 6 پلاس باعث شده که این دستگاه بتواند از نظر باتری بهتر عمل کند، زیرا باتری قدرتمندتری نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

در زیر می‌توانید نتیجه تست و جایگاه دو آیفون جدید در بین دیگر هوشمندها را ببینید:

Untitled

6 در مورد “باتری آیفونهای 6 و 6 پلاس تست شد، نتایج را ببینید”

  1. لطفا جدولو کامل هم بذارید. رتبه اول در اختیار z3c هست، رتبه دوم در اختیار z3 و رتبه سوم در اختیار اسندمیت7 و رتبه چهارم در اختیار z2. مرسی به سونی فقط که در عمل ثابت میکنه بینظیره.

  2. با سلام.دقت داشته باشید که سایت فون ارنا تست های باتریش با سایت های معتبر دیگر مثل gsmarena و غیره خیلی فرق میکنه.مثلا من مدل های زیادی از موبایل ها را دیدم در قسمت تست مرورگری وب و پخش فیلم و gsmarena هست که کاملا دقیق و بدون هیچ اشکالی گوشی ها رو تست میکنه.از سایت های ایرانی هم میشه به زومیت و دیجیاتو اشاره که بررسی گجت هاشون واقا بدون عیب هست.یک نکته دیگر که اپل همیشه موقع معرفی محصولاتش مصرف باتری رو تقریبا شاید حدود ۹۵ درصد درست اعلام میکنه.باید به یک نکته دیگر هم اشاره کرد که هنگام تست باتری نور صفحه نمایش رو چند درصد است و ایا وای فای روش است یا خیر.اکثر تست ها نور صفحه نمایش رو ۵۰ یا ۶۰ درصدتنظیم شده و وای هم خاموش میکنند و بقیه کار ها که میدونید.ببخشید که زیادشد چون باید همه رو مینوشتم

    1. عزیزم پولشو نداری بخری حرف مفت نزن
      فقط سونی و آیفون و اچ تی سی حرفی برای گفتن دارن هم توی تکنولوژی ساخت هم توی نوآوری
      درضمن این تست ها در بهترین شراط موجود انجام شدن نه شرایط معمولی.
      مطمئن باش اگه توی ایران با این شرایط اپراتورها و آب و هوا بخوای باهاشون کار کنی میزان شارژدهی همه در یه سطح هست
      باور نداری یه سیم کارت رایتل بنداز روی گوشی 100% شارژ و اصلا باهاش کار نکن ببین بعد از 7 ساعت چه بلایی سرش میاد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH