اپل واچ از 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد!

تمام ما به این باور رسیده‌ایم که کمپانی اپل در تولید محصولات خود کم نمی‌گذارد و سعی می‌کند تا بهترین‌ها را برای محصولاتش برگزیند. این را هم می‌دانیم که اگر اپل وارد مبحثی شود به طور حتم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

با بالا گرفتن تب تولید ساعت‌های هوشمند، اغلب افراد منتظر ورود اپل به این عرصه بودند تا شاهد یک تغییر واقعی در این مسیر باشند، اما ابزار پوشیدنی اپل چندان آش دهن سوزی نبود. اپل واچ ساعت هوشمندی است که اپل آن را به همراه آی‌فون 6 و آی‌فون 6+ معرفی کرده و همانند همیشه به مشخصات سخت افزاری آن اشاره‌ای نکرد.

apple-watch

حال یک تیم تحقیقاتی، اطلاعاتی را درباره اپل واچ منتشر کرده‌اند که تا حدودی پرده از راز این محصول گشوده است. طبق گفته این تیم، بر روی اپل واچ یک حافظه رم 512 مگابایتی قرار دارد و حافظه داخلی دستگاه نیز 4 گیگابایت است.

طبق گزارش‌های این گروه، فرستنده وای-فای موجود بر روی اپل واچ همانند چیزی است که در آی‌فون 5s دیده بودیم که نام آن BCM43342 است. وجود این گزینه بر روی اپل واچ می‌تواند همان نوآوری اپل باشد، زیرا تاکنون هیچ ساعت هوشمندی مجهز به شبکه وای-فای نبوده است.

ساعت هوشنمد اپل از گیرنده GPS نیز بهره می‌برد، اما خود اپل مدعی شده است که این محصول برای موقعیت‌یابی نیازمند اسمارت‌فون است. پس عملا این گیرنده به هیچ دردی نخواهد خورد!

البته این اطلاعات به جز این گروه، توسط گروه و کم‍پانی دیگری تایید نشده است و انتظار می‌رود تا زمان ورود رسمی این محصول اخبار بیشتری از آن بشنویم. هنوز تا زمان عرضه رسمی این محصول زمان زیادی باقی مانده و همچنان باید تا ورود اپل واچ به بازار صبر پیشه کنیم.


منبع: gsmarena

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH