تصاویر جدیدی از اجزای درونی آیپد ایر 2 درز کرده‌ است

مجموعه تصاویر جدیدی از یک سایت تایوانی به بیرون درز کرده‌اند که اجزای درونی آی‌پد ایر 2 را نشان می‌دهند. Apple.club.tw اولین نگاه را به داخل این دستگاه داشته است و در این نگاه اجزایی مثل لاجیک برد، کابل تاچ آی‌دی قرار گرفته در کلید خانه، کابل دکمه صدا و پنل جلویی نشان داده شده‌اند.

کلید خانه با همان استایلی که در آیفون‌های 6، 6 پلاس و 5s تعبیه شده، ساخته شده است و این یعنی یک حلقه از جنس استیل و یک جای خالی برای قرار گرفتن خود تاچ آی‌دی در مرکز آن در نظر گرفته ‌شده‌اند. پیش از این هم شنیده می‌شد که این ویژگی برای آی‌پد ایر هم در نظر گرفته خواهد شد، پس با دیدن این تصاویر کسی تعجب نکرده است.

در تصویر مرتبط به دکمه ولوم، دو دکمه بالا بردن و پایین آوردن صدا به همراه میکروفون دستگاه مشاهده می‌شوند.

یکی از شایعاتی که درباره آی‌پد ایر 2 شنیده می‌شد، حذف سوئیچ فیزیکی mute/screen rotation lock بوده است و این کابل احتمالا نشان دهنده همان تغییر است.

روی لاجیک برد همان‌طور که انتظار می‌رفت چیپ A8 و رم را می‌بینیم. البته طرح کلی این اجزا با آنچه در آی‌پد سال گذشته دیدیم، تفاوت دارد. این طور که در برد جدید، جایی برای سیم کارت هم در نظر گرفته شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از چیپ A8 باید تا رویداد رسانه‌ای شانزدهم اکتبر منتظر بمانیم. در آخر هم در پنل جلویی دو مکان برای قرار گرفتن دکمه خانه و دوربین FaceTime در نظر گرفته شده است.

درباره صفحه نمایش هم گفته می‌شود که این مدل جدید مجهز به یک نوع یکپارچه با سطح ضد انعکاس خواهد بود که تصویر درز کرده از پنل جلویی بر این شایعات صحه می‌گذارد.

ipadair2-1


ipadair2-2


IPADAIR2-4


IPADAIR2-6

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH