3 ماشین که هر کودکی با دیدن آن‌ها، وحشت می‌کند! (به همراه تصویر)

خودرو دیگر تبدیل به یکی از ارکان اصلی زندگانی انسان‌ها شده و شاید بخشی از جذاب‌ترین قسمت آن نیز باشد (البته نه برای ما!)، جایی که معرفی محصولات جدید با شکل و شمایل تازه، هیجان تازه‌ای را به سلیقه مختلف کاربران تزریق کرده و آن‌ها را برای داشتن بهترین محصولات تهییج می‌کند (در اینجا که طرح‌های جدید پراید، ما را نسبت به خرید مدل‌های قدیمی‌تر ترغیب می‌نماید!).

البته در اینجا قصد نداریم تا از زیباترین و یا پرقدرت‌ترین خودروها صحبت کنیم، بلکه ۳ ماشینی را نمایش می‌دهیم که چهره و یا صدای آن‌ها می‌تواند هر کودکی را ترسانده و ابهت خودش را به رخ بکشید. این ۳ خودرو، کدام هستند؟

لکسوس IS F Sport را بایستی نخستین محصول دانست که با چهره خاص و عضلانی‌اش، ترس را بر چهره هر کودک (و حتی بزرگی) خواهد انداخت؛ ترسی توام با احترام چرا که این خودرو طراحی شکیلی نیز دارد که جلو پنجره بزرگ آن، ظاهری منحصر به فرد را به محصول جدید لکسوس بخشیده است که ممکن است شما را به یاد فیلم‌های قضایی Predator بیندازد!

2015-lexus-is-350-f-sport-front-view-above(1) 2015-lexus-is-350-f-sport-front-drivers-side(2)

دومین خودروی این لیست، یک شاسی بلند جمع و جور از کمپانی نیسان با نام Juke است که اگر در خیابان از کنار شما عبور کند، به طور حتم تا لحظاتی بدان چشم خواهید دوخت چرا که شبیه به هیچ  کدام از ماشین‌هایی که دیده‌اید (حتی تیبا)، نیست! چهره این اتومبیل را برخی ترکیبی از چهره قورباغه با عنکبوت می‌دانند که سبب خلق موجودی عجیب شده است که البته به نظر می‌رسد این وصلت فرخنده، خودروی بسیار خاص و دوست‌داشتنی را متولد کرده است.

2015-nissan-juke-front-three-quarters 2015-Nissan-Juke-2

اما سومین ماشین، ظاهری کلاسیک داشته و شاید خیلی ترسناک به نظر نرسد اما وقتی پای را بر پدال گاز آن بفشارید، بسیاری را چند متری به هوا پرانده و خاطر نشان می‌کند که همه ترس از یک خودرو به ظاهر آن وابسته نیست! دوج چلنجر SRT Hellcat ماشینی با موتور بسیار قدرتمند است که از روی صدای آن بایستی تصور  کنید که چه سرعتی می‌تواند داشته باشد!

first-2015-dodge-challenger-srt-hellcat-headed-to-barrett-jackson-auction_1 2015-dodge-challenger-srt-hellcat-with-392-model-wider-view

اگر شما هم بخواهید به این لیست چند نام دیگر بیفزایید که همگان با دیدنش ترس بر اندام‌شان می‌افتد، چه عنوانی را ذکر می‌کنید؟

9 در مورد “3 ماشین که هر کودکی با دیدن آن‌ها، وحشت می‌کند! (به همراه تصویر)”

  1. لامصب لکسوس سلطانه. یزمان برای رقابت با بنز و بی ام دبلیو اومده بود،الان کلی ازشون جلو زده. ژاپنه دیگه چه میشه گفت.

    1. بابا تعصب!!!! میشه بگی تو چی جلو افتاده. لابد تو طراحی های فانتزی؟! یا یه عالمه کلید گیج کننده روی فرمان و داشبورد؟!؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH