بهترین بازی‌های شوتر برای سیستم عامل‌های موبایل

 modern-combat-5-blackout_ckbj

ما هر چند وقت یک‌بار پرطرفدارترین بازی‌ها سیستم عامل‌های مختلف را به شما معرفی می‌کنیم. این بار نیز قصد داریم پس از معرفی بهترین بازی‌های برتر تاریخ در سبک اول شخص، بهترین‌های شوتر برای موبایل را که طرفداران زیادی به‌دست آورده‌اند، به شما معرفی کنیم.

Modern combat 5: blackout

Modern-Combat-52

سری Modern combat به دلیل داشتن گرافیک بسیار خوب، تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های شوتر اول شخص برای موبایل شده‌اند. نسخه پنجم آن مدتی‌ست برای سه سیستم عامل پرطرفدار موبایل منتشر شده است. Blackout داستانی مشابه با سری‌های قبلی دارد و شما باید با تروریست‌ها مقابله کنید. کاراکتر اصلی در این سری، سربازی به نام کیدن فینکس است. این بازی بر خلاف نسخه‌های قبل به صورت آنلاین است.

Bioshock

bishock

این عنوان برای اولین بار در سال 2007 برای پلتفرم PC منتشر شد. Bioshock از داستانی فوق العاده و گیم پلی بی‌نظیری بهره‌مند است که مانند آن در دیگر بازی‌های شوتر موبایل وجود ندارد. این بازی تنها برای سیستم عامل ios موجود است.

Deus Ex: The Fall

deus ex

اگر شما جزء گیمرهایی هستید که با PC و کنسول به انجام بازی می‌پردازید، پس حتما سری Deus Ex را بازی و یا نام آن را شنیده‌اید. داستان بازی در آینده نزدیک است، انسان‌ها بسیار پیشرفت کرده‌اند و موجوداتی نیمه انسان و نیمه روبات را خلق می‌کنند و شخصی به نام بن ساکسون (شخصیت اصلی بازی) که برای شرکتی خصوصی کار می‌کند، برای مقابله با این موجودات اعزام می‌شود. این عنوان ابتدا برای سیستم عامل ios منتشر شد اما بعد از مدتی برای اندروید نیز عرضه شد.

Call of Duty: Strike Team

Call-of-Duty-Strike-Team-Wallpaper-Medium-Review-PGR

سری Call Of Duty نیازی به تعریف ندارد و تقریبا همگی با آن آشنایی داریم. نسخه موبایل این بازی دارای گرافیک خیره کننده و گیم پلی خارق العاده است. جریان بازی در سال 2020 اتفاق می‌افتد، ارتشی ناشناس به ایالات متحده آمریکا حمله‌ور شده و شما در نقش فرمانده وظیفه دفاع از کشور را دارید و به همراه یک گروه آموزش دیده برای مقابله با دشمنان به مناطق مختلفی اعزام می‌شوید.

Dead Trigger 2

dead-trigger-2

طیف عظیمی از زامبی‌های تشنه به خون به شما حمله‌ور می‌شوند و شما تک و تنها با اسحله‌ها و وسایلی که در اختیار دارید، باید با آن‌ها را نابود کنید. سازندگان بازی از صحنه‌ها و صداگذاری بسیار خوبی در این نسخه استفاده کرده‌اند تا بتوانید نهایت لذت را از آن ببرید.

République 

Republique-2

 République از پرطرفدارترین و معروف‌ترین بازی‌های اکشن که توسط استودیو بازی‌سازی Camouflaj ساخته شده است. این بازی ابتدا برای سیستم عامل iOS عرضه شده بود اما با موفقیت‌هایی که کسب کرد، سازنده آن تصمیم گرفت این بازی را برای سیستم عامل‌های دیگر نیز عرضه کند. داستان بازی از این قرار است که شما  تماسی از یک زن ناشناس دریافت می‌کنید که در مکانی مرموز زندانی شده و برای نجات او به مکان‌های خطرناکی می‌روید.

NOVA 3

Nova3Street_DD_05142012

یکی از برترین بازی‌های کمپانی گیم لافت قطعا NOVA 3 است، بازی‌ای بسیار هیجان انگیز در سبک تیراندازی که در سال 2012 عرضه شد. شما به همراه تیم‌تان در مقابل موجودات فضایی قرار می‌گیرد که قصد دارند سیاره زمین را نابود کنند. یکی از نکات مثبت NOVA 3 این است که می‌توان بازی را هم به صورت مولتی پلیر و هم به صورت سینگل پلیر انجام داد.

Frontline Commando 2

Wiki-background

این عنوان جزء بازی‌های شوتر سوم شخص است که توسط استودیو بازی‌سازی Glu ساخته شده است. کنترلرهای دقیق و حرفه‌ای، تخریب‌های پیشرفته و صداگذاری عالی همگی دست به دست هم داده‌اند تا یکی از بهترین بازی‌های شوتر سوم شخص طراحی گردد.

EPOCH.2

epoch-2-2

 EPOCH.2 یک بازی فوق العاده زیبا در سبک بازی‌های اکشن و محصولی از استودیوی Uppercut Games Pty Ltd است. شما در نقش شخصیت اصلی بازی باید به نبرد با ربات‌ها بروید و با سلاح‌های مدرنی که در دسترستان دارید، انبوهی از ربات‌های قدرتمند را سرنگون کنید تا به اهداف خود نزدیک شوید.

Fields of Battle

feilds of battle

اگر شما ورزش پینت بال را انجام داده‌اید و به آن علاقه دارید، پس این بازی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. همانند بازی‌های فوق، این عنوان در سبک اول شخص است و شما می‌توانید به همراه دوستان‌تان یک گروه تشکیل داده و به صورت مولتی پلیر بازی کنید.

Shadowgun: DeadZone

SHADOWGUN-DeadZone-Promo-550x268

یکی از مشهورترین عناوین مولتی پلیر سوم شخص، بازی Shadowgun: DeadZone است. این عنوان به دلیل صداگذاری حرفه‌ای و گرافیک و داستانی جذاب توانسته مخاطبین زیادی را به خود جذب کند.

Max Payne

Max-Payne-mobile-android-app_thumb

کمتر گیمری پیدا می‌شود که بازی Max Payne را انجام داده و از آن لذت نبرده باشد. درباره نسخه موبایل آن نیز می‌توان باقاطعیت گفت، این بازی بهترین در سبک شوتر سوم شخص است. داستان درباره پلیسی است که خانواده‌اش کشته شده‌اند و دیگر چیزی برای از دست ندارد و تبدیل به یک قاتل حرفه‌ای می‌شود.

Neon Shadow

neon shadow

وظیفه شما در این بازی جلوگیری از حمله بیگانگان به زمین است، بیگانگان تمام ایستگاه‌های فضایی را فتح کرده‌اند و قدم بعدی آن‌ها فتح سیاره زمین است، در این بازی اسحله و ماشین‌های زیادی در اختیارتان قرار می‌گیرد که با استفاده از آن‌ها بشر را نجات دهید.

Dead Effect

dead effect

این عنوان شباهت بسیار زیادی با بازی ترسناک Dead Space دارد. شما در سفینه‌ای فضایی گرفتار شده‌اید و زامبی‌ها همه جا را اشغال کرده‌اند، شما برای فرار از این سفینه باید از تمام وسایلی که در اختیار دارید استفاده کنید و راه را برای خود باز کنید.

بازی‌های فوق برای سیستم عامل اندروید به صورت رایگان موجود هستند اما برای بعضی از آن‌ها، در سیستم عامل‌های iOS و ویندوزفون باید هزینه‌ای پرداخت کنید.

2 در مورد “بهترین بازی‌های شوتر برای سیستم عامل‌های موبایل”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH