بهترین بازی اندرویدی هفته: بازگشت تاریکی (Darkness Reborn)

AH-Darkness-Reborn-1

کمپانی بازی سازی GameEvil مدتی‌ست نسخه دوم عنوان Dark Avenger را با نام Darkness Reborn منتشر کرده است. این عنوان در سبک ماجرایی و اکشن عرضه شده و یکی از بهبودهای آن اضافه شدن قابلیت‌هایی جدید در قسمت مولتی پلیر است. برای آغاز بازی شما باید کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید، در ابتدا فقط می‌توانید بین کاراکتر جنگجو و نینجا یکی را برگزینید اما با انجام دادن مراحل مختلف، کاراکتر دیگری به نام شکارچی شیطانی برای شما باز می‌شود. بازی در دنیایی انجام می‌شود که هرج و مرج در آن بیداد می‌کند و شیطانی بزرگ برمی‌خیزد تا جهان را به سوی تاریکی ببرد.

این بازی به دلیل استفاده از روایت داستانی بسیار قوی، مخاطبان را ساعت‌ها مشغول نگه می‌دارد، همچنین شما با طی مراحل مختلف می‌توانید سلاح‌ها و وسایل خود را آپدیت کنید و قدرت‌های مختلفی را به‌دست آورید. شرکت سازنده یک محیط تمرینی نیز برای کسانی که با این عنوان آشنایی ندارند، قرار داده است. شما همچنین قادر خواهید بود درجه سختی هر مرحله را نیز تغییر دهید.

یکی دیگر از نکات مثبت و جالب این عنوان مبارزات تن به تن و گروهی است. شما با تشکیل دادن یک گروه تا حداکثر 3 نفر، می‌توانید با گروه‌ها و افراد دیگر به مبارزه بپردازید. همچنین قادر هستید با همان گروه مراحل داستانی بازی را نیز انجام دهید.

اگر به این عنوان علاقه‌مند شده‌اید، می‌توانید این بازی را از طریق این لینک دانلود کنید.

1 در مورد “بهترین بازی اندرویدی هفته: بازگشت تاریکی (Darkness Reborn)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH