کاربران با کدام بخش‌های اندروید 5.0 مشکل دارند؟

آخرین نسخه سیستم عامل اندروید با نام لولی پاپ آرام آرام وارد اسمارت فون‌های مختلف می‌شود تا کاربران این محصولات را به یک پله بالاتر یعنی اندروید 5.0 انتقال دهد. اما چون اولین به‌روزرسانی برای این دستگاه‌هاست، به‌طور حتم مشکلاتی را نیز دارد که کاربران در ابتدا می‌بایست با آن‌ها دست و پنجه نرم کنند. وب‌سایت androidpit اخیرا یک نظرسنجی در سایت خود قرار داده بود که از کاربران درباره مشکلاتشان با اندروید 5.0 پرسیده و اکنون این نظر سنجی به پایان رسیده و نتایج آن در ادامه مقاله قابل مشاهده است.

Android_L_5_lollipop_4

اغلب ما انتظار داشتیم که بیشترین دردسر کاربران با اندروید 5.0، مشکل تخلیه سریع باتری باشد اما گویا مشکلی جدی‌تر از این وجود دارد. شیوه سایلنت کردن گوشی در اندروید 5.0 یا یک باگ نرم‌افزای‌ست و یا شیوه و الگوی جدید گوگل. در اندروید آب نبات چوبی وقتی با فشار دادن دکمه کاهش صدا میزان صدای دستگاه را به صفر برسانیم، گوشی به حالت سایلنت منتقل نمی‌شود و به حالت بدون عکس العمل انتقال می‌یابد و درصورت تماس و یا هر فرایند ورودی دیگر تنها LED بالای صفحه چشمک می‌زند که حدود 26 درصد کاربران، بیشترین مشکلشان با اندروید 5.0 است.

در جایگاه بعدی، مشکل تخیله سریع باتری جای دارد، کاربران دستگاه‌های نکسوس متوجه شده‌اند بعد از این که دستگاه خود را از اندروید کیت‌کت به اندروید آب نبات چوبی به‌روزرسانی کردند، میزان مصرف باتری گوشی افزایش پیدا کرده و می‌بایست زود‌تر از گذشته آن را به شارژر متصل کنند.

androidpit-lollipop-annoying-features-poll-result

همچنین کاربران اندروید 5.0 با تنظیمات دکمه پاور و پنجره اپلیکیشن‌های اخیر نیز مشکل دارند و حدود 13 و 11 درصد از کاربران شرکت کننده در نظرسنجی مدعی شده‌اند که این صفحات بیشترین مشکل آن‌ها با اندروید آب نبات چوبی است. در جایگاه‌های بعدی به ترتیب مشکلاتی نظیر نبود اپلیکیشن گالری، مشکل وای-فای، ادغام  شدن تب‌های مرورگر کروم، علائم نوار وضعیت و باگ فلاش هشدار دهنده ،دغدغه کاربران با اندروید 5.0 است.

اگر اسمارت فون و یا تبلت شما نیز به اندروید 5.0 به‌روزرسانی شده است، عمده مشکل شما با این نسخه اندروید چیست؟

 

5 در مورد “کاربران با کدام بخش‌های اندروید 5.0 مشکل دارند؟”

  1. روی سامسونم A5من عالی هست فقط مشکل کروم وتب اون بود که حل شد البته به کمک سایت شما والان تنها مشکلی که دارم نوار وضعیت و باگ فلاش هشدار دهنده هست یعنی قبلا اگه کسی تماس میگرفت میس کال اون تماس روی صفحه حتی زمانی که قفل بود نشان میداد ولی حالا باید حتما قفل روباز کنم ونواروضعیت رو چک کنم

  2. مجید فلاحی

    با سلام در حال حاضر بزرگترین مشکل اندروید 5 اینه که اگه کاربر الگوی امنیتی (PATTERN) فراموش کند هیچ روشی برای بازیابی وجود ندارد و فقط و فقط باید قید اطلاعات خود را بزند.

  3. فلش گوشیو که روشن میکنم کلی اذیتم میکنه تا خاموش شه! وای فای و کروم هم اذیت میکنن! وقتی هم که میرم تو منو کند میشه و لگ میزنه! وقتی موبایلم و خاموش و روشن میکنم زمان و تاریخ تغییر میکنه! یه مشکل دیگه هم باهاش دارم که دیتای موبایلم روشن نمیشه!

  4. اگه برای سونی هم همین مشکلات باشه
    پس من ترجیع میدم فعلا با همون 4.4 کار کنم
    تا ایرادات بر طرف بشه :/

  5. منم نکسوس 7 2013 دارم از وقتی به 5 اپدیت کردم حالم داره به هم میخوره.همیشه نصف یا بیشتر رم در گیره.درحالی که توی 4.4.4 خیلی کمتر بود.مصرف باتری افتضاحه.سرعت نصب برنامه ها از حداکثر 10 ثانیه به 2 دقیقه رسیده که فاجعس! لگ و هنگ توی منو مشاهده میشه که توی 4.4.4 همچین چیزی نداشت.با خیلی از برنامه ها هم سازگاری نداره.توی مولتی تسکینگ هم وحشتناک کم میاره درحالی که قبلا اینطوری نبود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH