پهباد GoPro سال آینده وارد بازار خواهد شد!

احتمالا با اکشن کم‌ها آشنا هستید، دوربین‌هایی قدرتمند که اغلب برای ثبت حرکات آهسته و یا فعالیت‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در میان اکشن کم‌ها نیز می‌توان به مجموعه دوربین‌های GoPro اشاره کرد، دوربین‌هایی بسیار قدرتمند که اغلب افراد و کمپانی‌ها در صورت نیاز به یک اکشن کم پیش از همه GoPro در ذهن آن‌ها تداعی می‌شود.

gopro-drones

کمپانی تولید کننده دوربین‌های GoPro بعد از موفقیت در زمینه تولید اکشن کم‌ها، اکنون تصمیم دارد تا در بخش جدیدی از بازار نیز سهم داشته باشد، این بازار جایی نیست جز پهباد‌های دوربین دار.

اکنون پهباد DJI که ساخت کمپانی 3D Robotics است، یکی از بهترین پهباد‌های دوربین دار است که از یک دوربین‌ GoPro استفاده می‌کند. سایر کمپانی‌های تولید کننده پهباد نیز تاکنون اغلب از دوربین‌های این شرکت استفاده می‌کردند که همین امر باعث شده است تا این کمپانی به سوی بازار پهباد‌ها کشانده شود. کمپانی تولید کننده دوربین‌های GoPro تصمیم دارد پهپاد‌های چند موتوره با یک دوربین اچ‌دی بسازد که احتمالا سال آینده (2015) روانه بازار خواهد شد و قیمتی بین 500 تا 1000 دلار خواهد داشت.

gopro-drones1

مدیر عامل کمپانی 3D Robotics در خصوص اقدام جدید GoPro می‌گوید: خوشحال می‌شدیم اگر این شرکت به تولید دوربین‌های GoPro می‌پرداخت و ما نیز پهباد‌های خودمان را می‌ساختیم؛ زیرا GoPro هیچ تجربه‌ای تاکنون در تولید پهپاد ندارد و به احتمال زیاد در صورت تولید یک پهباد چند موتوره با دوربین اچ‌دی، یک رقیب بسیار جدی برای DJI خواهد شد.

آیا تاکنون از دوربین‌های GoPro استفاده کرده‌اید؟ نظر شما در خصوص یک پهباد دوربین‌دار چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH