یوبی سافت یک بازی رایگان به خریداران Assassin’s Creed Unity اهدا می‌کند

Assassin’s Creed Unity یک بازی بسیار دوست داشتنی و زیباست که یوبی سافت وقت زیادی را پای آن گذاشته است اما مشکلات زیادی نیز دارد که باعث رنجیده شدن دل کاربران می‌شود.

حال به‌دلیل این مشکلات که کم نیستند، یوبی سافت تصمیم دارد تا کار‌هایی را برای جبران آن انجام دهد. با وجود مشکلات، یوبی سافت پشتیبانی از Unity را تعطیل نمی‌کند و به گفته نماینده شرکت، توسعه دهندگان در تلاش خواهند بود تا مشکلات بازی را بر طرف نمایند.

Assassins_Creed_Unity_Environment_Climbing_166326-1280x720

یکی از اقدامات یوبی سافت برای کاربرانی که نسخه Unity را خریداری کرده‌اند، این است که آن‌ها می‌توانند به‌صورت رایگان یکی از بازی‌های زیر را انتخاب و خریداری کنند.

  • Assassin’s Creed IV
  •  Black Flag
  • Far Cry 4
  •  Just Dance 2015
  •  Rayman Legends
  •  The Crew
  • Watch Dogs

مدیر اجرایی یوبی‌سافت نیز در پروفایل خود از طرف یوبی از کاربران بازی Assassin’s Creed Unity عذر خواهی کرد و افزود که در پچ‌هایی که اخیرا ارایه کرده‌اند، بیشتر مشکلات گزارش شده حل شده است. همچنین وی به این نکته نیز اشاره کرده که به‌دلیل این مشکلات اغلب کاربران بازی مذکور نتوانسته‌اند از بازی لذت کافی ببرند و در اغلب موارد بازی به صورت کامل برایشان اجرا نشده است.

نظر شما در خصوص این بازی و رویکرد یوبی سافت چیست؟

4 در مورد “یوبی سافت یک بازی رایگان به خریداران Assassin’s Creed Unity اهدا می‌کند”

  1. من UNITYرو روی PS4 بازی می کنم والی بعضی مواقع دارم بازی میکنم بازی هنگ میکنه هنگشم اونجوری نیست که کنسول هنگ کنه چون میشه بافشار دادن PS از بازی بی رون بیای مشکل از بازیه یا کنسول؟

  2. سلام، من این بازی رو در ps4 انجام میدم و باید بگم عالی هست و با همون آپدیت اول مشکلات اصلی حل شد و در آپدیت آخر هم مشکلات باقی مونده حل شد تقریباً
    و من خودم هیچ کدوم از این باگ هایی رو که می گن ، در بازی مشاهده نکردم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH