دیمو از فبلت سارینا و تبلت 8810 رونمایی کرد

dimo-sarina-and-8810

بسیاری از کاربران نام «دیمو» را به عنوان اولین تولید کننده تبلت ایرانی می‌شناسند، جایی که این برند پر توان داخلی توانست تا به کمک تجربه و دانشی که داشت، سهم زیادی از بازار کشور را به محصولات خود اختصاص دهد.

حال دیمو تصمیم گرفته تا حضورش را در بخش فبلت و تبلت‌ها پر رنگ‌تر کند و با عرضه چندین محصول قدرتمند که از مشخصات سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای نیز بهره می‌برند، به رقابت با بزرگان بپردازد.

Dimo-Sarina

فبلت جدید دیمو که از نمایشگری با وضوح فول اچ‌دی بهره می‌برد، سارینا (Sarina) نام دارد. این مدل را بایستی یک فبلت زیبا و توانمند نام نهاد چرا که نمایشگری با ابعاد 6.4 اینچ حتی علاقه‌مندان به تبلت را هم مجذوب خود می‌کند. ضخامت تنها 8 میلی‌متری سبب می‌شود تا شما با یکی از زیباترین تولیدات بازار رو به رو باشید.

سارینا یک چیپست توانمند چهار هسته‌ای دارد و با استفاده از ۲ گیگابایت رم، در برابر هیچ بازی و برنامه‌ای سر تعظیم فرود نمی‌آورد. باتری 4200 میلی‌آمپری، ساعت‌های متوالی دستگاه را روشن نگاه خواهد داشت و تجربه‌ای تازه از کار کردن با یک محصول ایرانی و در عین حال قدرتمند و با کیفیت را برای شما رقم می‌زند.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این فبلت زیبا، بایستی به حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی آن اشاره کرد که حتی در برخی از پرچمداران امروزی هم مشاهده نمی‌شود. البته این میزان از فضا را می‌توان به کمک کارت حافظه جانبی تا ۶۴ گیگابایت دیگر ارتقا داد تا از نظر ذخیره کردن دیتا، هیچ جای نگرانی نداشته باشید. سارینا توانایی پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت هم‌زمان را نیز داراست و امکانات ارتباطی همچون HiFi، OTG و 3G نیز برایش در نظر گرفته شده است.

این فبلت را می‌توانید با قیمتی در حدود 750 هزار تومان از بازار تهیه کنید.

dimo-8810

پس از موفقیت‌های دیمو در عرضه تبلت‌های مختلف همچون دیمو 500، دیمو 700 و دیمو 900، این بار نوبت به مدل 8810 رسیده است تا با امکاناتی کامل در کنار قیمتی مطلوب، تبدیل به یکی از خوب‌های بازار شود.

این تبلت که مجهز به نمایشگری 8 اینچی با وضوح تصویر 1024 در 800 پیکسل است، از پردازنده ۴ هسته‌ای بهره برده و ضخامتی 8 میلی‌متری دارد.

Dimo 8810 توانایی اتصال از طریق وای‌فای و سیم کارت را به شبکه جهانی اینترنت داراست و این اتصال می‌تواند از طریق خطوط پر سرعت 3G نیز انجام شود. همچنین توانایی مکالمه از طریق دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان برای کاربر فراهم شده تا از نظر ارتباطات، هیچ‌گونه کمبودی را در این تبلت احساس نکنید.

از دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به باتری 4000 میلی‌آمپری، دوربین 5 مگاپیکسلی و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی اشاره کرد.

دیمو 8810 در حال حاضر، قیمتی در حدود 390 هزار تومان دارد و یکی از خوش قیمت‌ترین تبلت‌های بازار است.

1 در مورد “دیمو از فبلت سارینا و تبلت 8810 رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH