مارک زاکربرگ گفته‌های مدیر عامل اپل را مضحک خواند!

اگر یک نگاه کلی به شیوه کسب و کار فیس‌بوک و اپل داشته باشیم، به راحتی متوجه خواهیم شد که این دو کمپانی کسب و کاری کاملا متفاوت از یکدیگر دارند. اپل سود و درآمد خود را از فروش محصولاتش به دست می‌آورد اما در مقابل کمپانی‌ای نظیر فیس‌بوک به هیچ وجه از کاربران عادی خود پولی دریافت نمی‌کند و به‌صورت رایگان در اختیارشان قرار می‌دهد و تنها از طریق تبلیغات کسب درآمد می‌کند.

zuckerberg-facebook

چندی پیش تیم کوک (مدیر عامل اپل) اعلام کرده بود که کمپانی‌هایی با سیاست تبلیغات، اقدام به فروش اطلاعات کاربران خود می‌کنند و از این طریق به درآمد اصلی خود می‌رسند. مارک زاکربرگ (مدیر عامل فیس‌بوک) نیز در مقابل، ادعای تیم کوک را رد کرده است و اعلام کرده که حریم شخصی فیس‌بوک از زیر میکروسکوپ گوگل عبور می‌کند و هیچ وقت فیس‌بوک اقدام به فروش اطلاعات کاربران خود نکرده است. وی همچنین گفته که اگر اپل به حقوق مشتریان خود اهمیت می‌داد، قیمت محصولات این شرکت می‌بایست بسیار کمتر از قیمت‌های فعلی می‌بود و نظر وی را در این ارتباط مضحک خوانده است!

حال بیایید خودمان تحلیل کنیم، در این که محصولات کمپانی اپل نسبت به سایر محصولات گران قیمت هستند شکی نیست اما طرف دیگر ماجرا چطور، آیا کمپانی‌هایی نظیر فیس‌بوک و گوگل تاکنون اطلاعات کاربران خود را به هیچ فرد یا نهادی نداده‌اند و تمام حریم خصوصی کاربران خود را رعایت کرده‌اند؟ پاسخ این سوال را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

1 در مورد “مارک زاکربرگ گفته‌های مدیر عامل اپل را مضحک خواند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH