با بخش جدید آپارت کودکانتان غرق دنیای کارتون‌ها خواهند شد!

سرویس آپارات یکی از سایت‌های شناخته شده داخلی برای کاربران ایرانی است که به‌دلیل محتوای مناسب و عملکرد خوب و قابل تحسین آن توانسته جای خوبی در دل کاربران ایرانی باز کند و با وجود رقیبان قدری همچون یوتیوب (که البته فیلتر است!) هر چند بسیار کم، بتواند قد علم کند. اکنون این سرویس محبوب داخلی اقدام به راه‌اندازی بخش جدیدی برای کودکان کرده است که تنها محتوای کودکانه و مناسب برای این قشر سنی دارد.

aparat-3

در دنیای امروز تکنولوژی که اطلاعات بسیار زیادی در آن انباشته شده است، یافت مکانی خالی از هرگونه محتوای نامناسب برای کودکان کاری نسبتا دشوار است. اما با اقدام جدید آپارت، از این پس کودکان خوب این سرزمین می‌توانند به کمک پدر مادر و یا به تنهایی به بخش بزرگی از کارتون‌ها دست یابند.

aparat-1

محتوای بخش کودک آپارت تنها به ویدیو‌ها و برنامه‌های داخلی محدود نمی‌شود، انیمیشن‌های خارجی و محبوب را نیز در خود جای داده است. از محتوای داخلی این بخش می‌توان به عمو‌های فیتیله‌ای، عمو پورنگ، برنامه کلاه قرمزی، انیمیشن محبوب شکرستان و… اشاره کرد. در محتوای خارجی این وب سایت نیز پرندگان خشمگین، بتمن، پلنگ صوتری، باب اسفنجی و… وجود دارند.

aparat-2

طراحی بخش کودک سایت به خوبی انجام شده است و در یک محیط نسبتا رنگارنگ، رابط کاربری آسانی وجود دارد تا کودکان هرچه راحت‌تر بتوانند به ویدیو‌های مورد علاقه خود دست یابند. اما اینترنت است و هزار جور مشکلات، به‌طور حتم اغلب کودکانی که اطلاعات مختصری از کامپیوتر و اینترنت دارند، می‌توانند به سایر ویدیو‌های آپارت که مربوط به آن‌ها نیست (جدا از بخش کودک) دست یابند که آپارت راهی نیز برای آن یافته است. برای این کار والدین ابتدا با استفاده از حساب کاربری خود وارد سایت می‌شوند و در بخش کودک محدودیت لازم را ایجاد می‌کنند تا بلکه سدی باشند در مقابل دنیای اطلاعات! البته این موضوع تنها در محدوده سایت آپارت است و امکان استفاده آن‌ها از سایر سایت‌ها همچنان میسر خواهد بود. ناگفته نماند که تماشای کارتون در دنیای مجازی نیاز به یک اینترنت با سرعت مناسب دارد.

شما و کودکان دل بندتان می‌توانید از طریق این لینک به دنیایی از کارتون‌ها دست یابید.

2 در مورد “با بخش جدید آپارت کودکانتان غرق دنیای کارتون‌ها خواهند شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH