تصاویری از پنل جلویی اچ‌تی‌سی وان M9 به بیرون درز کرد!

با نزدیک شدن به زمان معرفی پرچم‌دار‌ها هر روز تصاویر و اطلاعات جدیدی از محصولات مختلف به بیرون درز می‌کند. در این میان اچ‌تی‌سی نیز خود را برای معرفی یک پرچم‌دار تازه آماده می‌کند و روز گذشته تصاویری از پنل جلویی این دستگاه به بیرون درز کرد. همچنین در بخش بالایی این پنل، جایی برای اسپیکر استریوی بوم ساند به چشم می‌خورد.

Alleged-HTC-One-M9-front-panel

شایعات تاکنون نشان داده بودند که پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی، 5.5 اینچی خواهد بود اما سایز این پنل بیانگر آن است که این محصول صفحه نمایشی 5.2 اینچی خواهد داشت. همان‌طور که از تصاویر پیداست، حاشیه‌های صفحه نمایش این محصول بسیار باریک هستند و احتمال دارد تا اچ‌تی‌سی بر روی این محصول یک صفحه نمایش با رزولوشن Quad HD قرار دهد تا در کنار دوربین اولترا پیکسل بتواند به ثبت و پخش تصاویر با وضوح بسیار بالا بپردازد.

Alleged-HTC-One-M9-front-panel-(2)

تاکنون مشخصات تایید شده‌ای از اچ‌تی‌سی وان M9 منتشر نشده اما انتظار می‌رود که این محصول دارای پردازنده اسنپ‌دراگون 805 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم باشد و از همان ابتدا با آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی لالی پاپ معرفی و روانه بازار شود. دوربین این محصول نیز به احتمال زیاد 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

Alleged-HTC-One-M9-front-panel-(1)

نظر شما در خصوص پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی چیست؟ آبا همچنان دوست دارید فلزی باشد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH