تبدیل گجت اندرویدی به کنسول بازی!

آیا شیفته بازی‌های مجانی دستگاه اندرویدی خود شده‌اید و زورتان می‌آید تا هزینه گزاف بابت کنسول بازی دستی سونی یعنی PS Vita بپردازید؟

در اینجا راهکاری ارایه خواهیم کرد تا امید را به دل کسانی که عاشق بازی هستند ولی خساست به خرج می‌دهند برگردانیم. دسته GameKlip با دستگاه اندرویدی کار می‌کند و آن را به یک کنسول بازی قابل حمل تبدیل می‌کند. از این رو دیگر لازم نیست حسرت داشتن یک کنسول قابل حمل را بخورید. اینکه عملکرد دستگاه با این وسیله بهبود می‌یابد مشخص نیست زیرا هنوز هم گزینه صفحه لمسی در کنار دسته موجود است.

دسته GameKlip با انواع و اقسام اندازه‌ها تولید شده تا دستگاه‌های اندرویدی بی‌شمار از سامسونگ گرفته تا اچ‌تی‌سی را به آغوش بگیرد؛ همچنین امکان انتخاب دسته بی‌سیم و باسیم هم برای کاربر وجود دارد که در نوع سیم‌دار دسته از طریق یواس‌بی به گجت درویدی متصل می‌شود. از سویی نوع وایرلس این دسته برای اتصال به اسمارت‌فون اندرویدی نیاز به روت کردن آن را دارد، نکته‌ای که ممکن است به مذاق همه افراد خوش نیاید و تمایلی به انجام این کار نداشته باشند. به این ترتیب جالب است که نمونه سیم‌دار این دسته 23 دلار قیمت دارد، در حالی که نوع بی‌سیم آن ارزان‌تر بوده و با بهای 15 دلار به فروش می‌رسد.

3 در مورد “تبدیل گجت اندرویدی به کنسول بازی!”

  1. آقا کی میاد ایران بخریم ما که حسرت گوشی هوشمند به دلمون مونده با این قیمتا حداقل دستشو بگیریم تو تصوراتمون بازی کنیم.والله قبل عید نوروز galaxy ace بود 350 تومن نگرفتیم گفتیم تا چند ماه دیگه میرسه 300 تومن اما………….. آقااااااااا الان شده 460 تومن. من به کی بگم این دردو………

  2. وای من اینو میخوام…
    رامین جان یه اطلاعاتی به من میدی که کی میاد ایران و اگه اومده از کجا میشه تهیه کرد
    تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH