قطار اندروید 5.0 برای ال‌جی G3 بزودی وارد ایران خواهد شد!

به نظر می‌رسد که ال‌جی عزم خود را جزم کرده و تصمیم دارد تا پایان امسال (2014) تمام پرچم‌دار‌های خود را به اندروید 5 یا لالی پاپ بروزرسانی کند. این ماجرا با انتشار آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید به ال‌جی G3 توسط اپراتوری Vodafone در انگلستان منتشر شد و سپس قطار آن به لهستان و زادگاهش کره جنوبی رسید.

LG-G3-android-5حال ال‌جی لیستی را منتشر کرده است که در آن می‌توانید نام کشور‌هایی که این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد مشاهده کنید. در این لیست اطلاعات زیادی وجود ندارد و تنها نام کشور، تاریخ آخرین به‌روزرسانی، نسخه و… ذکر شده است.

LG-G3-android-5

تاکنون ال‌جی اغلب به‌روزرسانی‌های G3 برای اندروید 5.0 را توسط اپراتور‌ها انجام داده است و فعلا گوشی‌های بدون سیم‌کارت و بدون پشتیبانی اپراتور به‌روزرسانی نشده‌اند و انتظار می‌رود که این اسمارت فون‌ها نیز هرچه سریع‌تر خود را به آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید برسانند. کاربران در صورت دریافت و نصب آپدیت اندروید لالی پاپ، نسخه در حال اجرا بر روی گوشی آن‌ها D85520e خواهد بود.

از قرار معلوم  ال‌جی تصمیم دارد در ابتدا پرچم‌دار خود در اروپا را به‌صورت کامل به‌روزرسانی کند و بعد به سراغ قاره‌های دیگر بیاید. البته انتظار می‌رود که پرچم‌دار سال گذشته (ال‌جی G2) این کمپانی نیز به‌زودی به یک پله بالاتر (اندروید 5.0) قدم بگذارد. پس بهتر است کاربران ایرانی نیز آماده دریافت به‌روزرسانی مذکور باشند، زیرا به احتمال زیاد زود‌تر از پرچم‌داران سایر کمپانی‌ها به‌روز خواهند شد!

1 در مورد “قطار اندروید 5.0 برای ال‌جی G3 بزودی وارد ایران خواهد شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH