عرضه ششمین کهکشان سامسونگ با بدنه آلومینیومی و صفحه نمایشی خاص در سال 2015

چند وقتی است که شایعات حکایت از استفاده سامسونگ از یک صفحه نمایش دوگانه منحنی برای آخرین کهکشان خود دارد. این شایعات به مرور قوت گرفته و به نظر می‌رسد که سامسونگ واقعا در نظر دارد تا یک صفحه نمایش خاص دو لبه را برای گلکسی اس 6 در نظر بگیرد و به گونه ای آن را طراحی کند که ارگونومی مناسبی نیز داشته باشد. همچنین این کمپانی کره‌ای در نظر دارد تا آخرین پرچم‌دارش را با بدنه‌ای یکپارچه از جنس آلومینیوم روانه بازار کند.

Note-Edge-side

البته باور این محصول تنها با دیدن آن واقعیت پیدا می‌کند. باید دید شرکتی که 99 درصد پرچم‌داران خود را از پلاستیک تولید و روانه بازار کرده است، می‌تواند در یک حرکت انتحاری به سمت قطعات زیبای آلومینیوم رفته و طرفدارانش را شوکه کند؟!

علاوه بر موارد فوق، تازه ترین شایعات نشان می‌دهد که آخرین کهکشان سامسونگ در دو نسخه S6 و S6 Edge روانه بازار می‌شود. البته هر دو مدل از صفحه نمایش منعطف و خاص سامسونگ بهره می‌برند و طبق روال معمول این کمپانی با دو پردازنده متفاوت روز بازار عرضه خواهند شد. این دو چیپست عبارت‌اند از نسخه 64 بیتی اسنپدراگون 810 برای کاربرانی که از شبکه LTE استفاده می‌کنند و پردازنده جدید 64 بیتی سامسونگ یعنی Exynos 7 Octa!

این منبع خبری همچنین شایعه‌ای را که بیان می‌داشت سامسونگ عرضه اس 6 را به خاطر نمایشگاه معتبر CES (که ماه آینده برگزار می‌شود) جلو خواهد انداخت را رد کرده و این رونمایی را به نیمه دوم سال 2015 موکول می‌کند!

Samsung-Galaxy-S6-to-have-a-dual-edged-flexible-display-panel-tips-screen-analyst

آیا سامسونگ کهکشان خود را تغییر خواهد داد؟!

3 در مورد “عرضه ششمین کهکشان سامسونگ با بدنه آلومینیومی و صفحه نمایشی خاص در سال 2015”

    1. البته فلز گاهی اوقات مقاومت فلز از پلاستیک هم کمتره…
      مثل آیفون 6…
      فلز باید فـــــــــــلـــــــــــز قوی باشه…
      فلزی که با یه بار تو جیب گذاشتن خم بشه چه فایده ای داره؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH