فیلم جنجالی مصاحبه رکورد فروش آنلاین را شکست!

the-interview

با جنجال‌های زیادی که پیش از زمان انتشار فیلم interview (مصاحبه) و تهدیدهای فراوانی که نسبت به تهیه کننده آن (سونی پیکچرز) صورت پذیرفت، این فیلم تبدیل به یکی از پربحث‌ترین عناوین تاریخ سینما شد و با آنکه سونی تصمیم به عدم اکران عمومی آن گرفت، اما تنها در فروش اینترنتی و در طی مدت زمان ۴ روز، توانست تا ۱۵ میلیون دلار درآمد کسب کند، رقمی که تا به امروز در بین محصولات سونی بی‌سابقه بوده است (در فروش آنلاین).

این فروش که تنها از طریق کانال‌های محدودی چون گوگل پلی، ایکس‌باکس لایو و یوتیوب صورت پذیرفته، شامل فروش فیلم و یا اجاره محدود آن است که در طی همین مدت کوتاه، سود سرشاری را نصیب سازنده‌اش کرده و شاید این تهدیدها بیشتر از آنکه سبب ضرر و زیان سونی شده باشد، تبدیل به سود شده و انتظار می‌رود در صورت تصمیم سونی برای اکران عمومی آن بتواند فروش بسیار بیشتری را کسب کند.

البته این فیلم در سالن‌های محدودی نیز اکران شده که درآمدی 1.8 میلیون دلاری کسب کرده و همچنین گزارش می‌شود که از طریق انتشار غیرقانونی آن از طریق فایل‌های تورنت، 1.5 میلیون نسخه دیگرش نیز در بین کاربران به اشتراک گذاشته شده است.

فیلم مصاحبه با موضوع ترور رهبر کره شمالی، عنوانی کمدی است اما تهدید سونی توسط هکرها که برخی آن‌ها را عوامل دولت کره شمالی می‌دانند و اتفاقاتی که پس از آن افتاد (همچون موضع گیری رییس جمهوری آمریکا و قطع شدن اینترنت کره شمالی)، همگی interview را تبدیل به یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما کرد.

22 در مورد “فیلم جنجالی مصاحبه رکورد فروش آنلاین را شکست!”

  1. الان اینایی ک میگن هک کار خود سونی بوده دقیقا فازشون چیه؟
    سونی چند تا از فیلمای در حال اکرانش با این هک از دست داد نزدیک 75 میلیون دلار ضرر براورد شده برای سونی تازه بدون در نظر گرفتن هزینه ی ساخت این فیلم اونوقت شما میگید کار خود سونی بوده؟هه

  2. از کجا معلوم هک شدن سونی کار خود سونی نباشه تا بتونه فیلمشو به همه معرفی بکنه و در تمام خبر گذاری ها در موردش صحبت بکنن (یک ضرر کوچیک در قبال یک سود بزرگ) چه تبلیغی بهتر از این که همه جا در مورد این فیلم صحبت بشه .

  3. انقدر مانور دادن روی این فیلم که همه تحریک شدن به دیدنش ، معلومه باید سود خوبی کسب کنه ، اینم یه جور تبلیغ بود دیگه

  4. سلام
    راستش کمدی نبود! بیشتر یه فیلم مستهجن بود!!! اصلاً نتونستم تحمل کنم این فیلم رو. خیلی افتضاح و بی اخلاق بود. نمیدونم چطور یه شرکت فیلمسازی معروف اینطوری فیلم تهیه میکنه. اصلاً فکرش رو هم نمیکردم.
    دیگه نا امید شدم از دست فیلمسازان اینچنینی. /:

  5. ای خدا بگم چیکارتون کنه الحق که خوب بلدین چطوری تبلیغ کنین و پول به جیب بزننین مطمئنا در حالت عادی و بدون جنجال آفرینی نمیتونست اینقدر فروش داشته باشه پس معلوم شد که قضیه هک و هکر و اینجور چیزها همش زیر سر خودشون بوده برای من کشورهای غربی مخصوصا آمریکا نماد چوپان دروغگو هستند که اگه یوقت یه حرف راست هم بزنن باورش برام سخته.

    1. چرا حرف رایگان میزنی اخه؟؟!…سونی چیزی نزدیک به
      نیم میلیارد دلار ضرر کرده…فیلم نامه چندتا از فیلماش
      لو رفته…ایمیل های محرنامه ش لو رفته …بعد یکی بیاد
      بگه کار خودشون بوده…

      1. اینا برا اینا همش مظلوم نمایه داداش ضرر کدومه ساده ای اگه اینا اگه از این ضررها میکردن الان غول تکنولوژی دنیا نبودن

  6. اینا تا یه جنگ راه نندازن ول کن نیستن.شوخی “شوخی “با پیونگم شوخی .ما هم باید یاد بگیریم(هرچند تازه بعد از اکران تازه ما متوجه می شیم!!)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH