سونی اکسپریا Z3 هم مانند آی‌فون 6 در جیب شلوارتان خم می‌شود!

Sony-Xperia-Z3-bent-2

داستان خم شدن آی‌فون 6 پلاس را که به خاطر دارید؟ محصول جدید اپل که در جیب شلوار عده‌ای (به خصوص اگر جین بود) دچار خم شدگی می‌شد. حال به گزارش سایت فن‌دروید، سونی اکسپریا Z3 سونی نیز به مشکل مشابهی دچار شده و در جیب یکی از کاربرانش دچار خمیدگی شده است!

به گفته یکی از طرفداران سابق سونی موبایل در گوگل پلاس، سونی موبایل دارای نقص طراحی بوده و در برابر فشار مصون نیست. بر طبق گفته وی، گوشی اکسپریا Z3 در جیب دوستش به طور ناباورانه‌ای دچار خمیدگی شده است و او پس از تجربه ناموفقی که درمورد سونی اکسپریا Z داشت، حال تصمیم گرفته از جمع مصرف کنندگان گوشی‌های سونی برای همیشه جدا شود.

این اتفاقی است که در هنگام قرار دادن گوشی اکسپریا Z3 در جیب شما می‌افتد! من پیش از این اکسپریا Z1 داشتم که در مقابلم نابود شد! این گوشی Z3 دوستم است که خم شده و یکی دیگر از دوستان‌مان Z3 کامپکت دارد که سطح پشتی‌اش در استفاده معمولی دچار خراشیدگی شده است. پس نتیجه می‌گیریم که گوشی‌های سری Z سونی در برابر پول پرداختی، ارزش خرید ندارند!

البته صاحب سونی اکسپریا Z3 کامپکت درباره گوشی خودش می‌گوید که پس از چندین بار افتادن، از مدلی چون نکسوس 4 که پیش از این استفاده می‌کرده، با دوام‌تر است.

Sony-Xpeira-Z3-bent-1

در هر صورت و با توجه به اینکه کمپانی‌های سازنده به سمت بزرگ‌تر کردن گوشی‌ها و از طرفی نازک‌تر نمودن آن‌ها پیش می‌روند، پس یکی از نگرانی‌های تازه کاربران را بایستی در میزان مقاومت گوشی در مقابل فشار، به خصوص در جیب شلوارهای تنگ همچون جین دانست و از خود پرسید که آیا فلزی و نازک شدن یک گوشی، ارزش کاهش مقاومت آن در برابر ضربات و فشارهای وارده را دارد؟

با اینکه نمی‌شود تجربه مالک Z3 را صحیح قلمداد کرد و صرفا یک گزارش شخصی است، اما نظر شما درباره مقاومت Z3 و گوشی‌های مشابه آن که به سمت نازک‌تر شدن پیش می‌روند، چیست؟ آیا ضخامت کم برای‌تان یک امر حیاتی است یا صرفا آن را مقوله‌ای ساده در زیبایی می‌دانید که اگر منجر به صدمه پذیری گوشی شود، ترجیح به عدم استفاده از آن می‌دهید؟

51 در مورد “سونی اکسپریا Z3 هم مانند آی‌فون 6 در جیب شلوارتان خم می‌شود!”

  1. سلام سونی که برای کشورهایی رتبه اول میسازند خیلی فرق میکنه باسونی که برای کشورهایی جهان سوم میسازند.یک Z3ازاسترولیابرام آورده بودن تک سیم کارت میزاشتم توجیب شلوارم که حسابی تنگ بود مرگشم نزداونم توگرمای بوشهرتازه یادم نبود یه ربع هم شناکردم باهاش یعنی خدایش چه چیزی بود اما الان این سونی که ازایران خریدم اصلا بااون یکی سونیم قابل مقایسه نیست این کجاو آن کجا این بدرد لای جرز دیوارهم نمیخوره

  2. منم سونی z3+ خریدم یک ماه نشده خم شد یک میلیون و ۱۰۰ هم خریده بودمش اشکم درومد قبلشم z1 داشتم خم شد کلا سونی تو جنس گوشی خراب کرده

  3. گوشی من هم z3 هست،الان هفت هشت ماه هست که دارمش،
    ولی خم شده،اصلا اعصابم خورد شد،2 میلیون دادم خم شده،پشت گوشی هم خیلی خش افتاده
    اه

  4. جمع نظرات خوبیه سونیو میرسونه راضیم ازش

    ولی توروخدا z4 حالا حالاها نده بیرون کلی پول دادم

  5. من z1داشتم از دستم اوفتاد ال سی دیش شکست فروختمش z3خریدم ولی فکر نمیکنم به این راحتیا خم بشه از نظر زد اب بودن که من همه جوره امتحانشون کردم عالیه ولی بهر حال گوشیه مراقبت ازش باید کرد

  6. این اتفاقی است که در هنگام قرار دادن گوشی اکسپریا Z3 در جیب شما می‌افتد! من پیش از این اکسپریا Z1 داشتم که در مقابلم نابود شد! این گوشی Z3 دوستم است که خم شده و یکی دیگر از دوستان‌مان Z3 کامپکت دارد که سطح پشتی‌اش در استفاده معمولی دچار خراشیدگی شده است. پس نتیجه می‌گیریم که گوشی‌های سری Z سونی در برابر پول پرداختی، ارزش خرید ندارند!
    خوبی تمام سرسی سونی زد رو داشته،همه هم پوکیدند!!!

  7. خدایی سونی رو بیخود زیر سوال بردن هرچیزی زیاد از حد بهش فشار بیاد میشکنه یا خم میشه سونی زدآر من تاحالا کلی افتاده زمین آخ نگفته والا من نمیدونم چی بگم!!!!
    سونی بهترینه

  8. محمدمهدی اصغری

    من خودم زد دارم همش تو جیبمه فشار میاد ولی خم نشد
    خوده طرف با دستش گرفت خم کرد سونی رو تو بازار بی ابرو کنه

  9. آقایون عزیز
    اینا همش دروغه
    من خودم زد دارم. الان دیگه داره ۳ ساله میشه گوشیم.
    کاملاً راضی هستم
    اینم که عکس گذاشته از خم شدن زد۳ شک نکنید فتوشاپ هست
    اینا طرفدار فلان برند هستن میخوان سونی رو خراب کنن
    من به شدت به همه دوستان سری زد سونی رو پیشنهاد میکنم
    گوشی کاملاً خوش ساختی هستن
    الان با زد براتون کامنت گذاشتم
    لطفا دروغ دروغ دروغ در مورد سونی موبایل نگین

  10. z3 که مثل سامسومگ از پللاستیک نیست ک خم بشه ایت طرف احتمالا با پا رفته روش المینیوم دور z3 خیلی مقاومه

  11. با نازکتر شدن اسمارت فون ها در اینده این مشکل بیشتردر گوشی ها دیده میشود .منتظر اخبار جدید هم هستیم.

  12. جالب هم اینجاست که هر چی گوشی سونی اطرافیانش دارن دچار مشکل شده…
    کسی هم شک نمیکنه خخخخخ
    ساید سونی موبایل با اونا لجه…

  13. احتمال میرود که یه 200 کیلویی زور روش اومده باشه.
    یا شایدم طرف قهرمان وزنه برداری بوده ء
    مورد داشتیم طرف جفت پا رفته رو گوشی هیچیش نشده!

  14. گوشیه ها گوشی، حتی تیرآن های فولادی هم در یک فشاری بالاخره خم میشن. من موندم اگر قراره با گوشی چنین کارهایی بکنند چرا 1100 نمی گیرن که خیالشون راحت باشه.
    گوشیه بابا هرکول که نیست که هر بلایی سرش بیارن خم به ابرو هم نیاره

  15. با دوتا عکس چیزی ثابت نمیشه !

    وقتی ویدئوی تست زد3 رو با چشمای خودت که بیبینی اونوقت باورت میشه که خم شدن تو کار سونی محبوب نیست .

  16. “البته صاحب سونی اکسپریا Z3 کامپکت درباره گوشی خودش می‌گوید که پس از چندین بار افتادن، از مدلی چون نکسوس 4 که پیش از این استفاده می‌کرده، با دوام‌تر است.”
    اصن این گوشی داری بلد نیست
    فک کرده تانک خریده
    خودم زد دارم بدون گارد از دستم افتاد فقط گوشش ی خط افتاد

  17. من یه سال و نیمه زی اولترا تو جیبمه هنوز خم نشده. دیگه از زی اولترا نازکتر و بزرگتر هم سونی زده مگه؟ دیوانه ها معلوم نیست چیکار میکنن با گوشی. دیگه خم کردن هم اندازه داره. بیشتر از اندازه معمول فشار بیاری تلفن آهنی هم باشه خم میشه دیگه. بعدش هم این که جنسش شیشه هست. قابش که فلزیه خم شده که باعث شده شیشه تاب برده که اون هم صافش کنی برمیگرده سرجاش. ملت میخوان یه تیکه فولاد یه تیکه براشون بسازن که ضدآب باشه خم نشه گوشی هم باشه.

  18. اونهایی که عاشق کلاسن ازین گوشی های مزخرف میخرن .

    اینهم هزینه کلاس گذاشتنشون . اگه قرار باشه 1100 در مقابل آب ضد آب نباشه و سونی Z3 هم همینطور . پس دیگه چرا اینهمه پول گزاف و مفت بدیم براش ؟

  19. دیگه مشخص شد مشکل از جیب شلواره نه گوشی بعضی از دوستان ما اگر تبلت هم تو جیبشون بزارن چیزیش نمیشه نمی دونم اینا دارن چیکار میکنن که هر چیزی تو جیبشون خم میشه

  20. تعداد کسانی که از خم شدن گوشی در جیب خود خبر داده اند خیلی کم هستند و در تست ها هم برای خم شدن گوشی فشار زیادی رو به گوشی وارد میکن.

  21. گوشی z1 من درآب افتادوازکارافتادتوسط نمایندگی بجای تعویض گوشی راتعمیر نموده وبعداز یکماه گوشی بطورکامل پوکیدومراازسری z مایوس کرد

  22. خیلی حالگیریه ادم ۲ میلیون پول بده و بعد ببینه گوشیش خم شده!!
    منم جای طرف بودم دیگه سمت گوشیهای سونی نمیرفتم

  23. بدبختیه هااااااااااااااااااا
    چرا اینا این جوری میکنن واقعا این همه فلاکت کشید مشتریا براشون کافی نیست که از این کارا میکنن
    بسه دیگه چرا گوشیو اول خوب تستش نمیکنید بعد بیرون بدید
    مردم مسخره ی کمپانی ها نیستن که!!!!!!!

    1
    1
    1. ببینید شما اگه خیلی فشار بیاری یه مداد هم میشکنه خب حالا اگه تو جیب بزاری یه گوشی حالا بر اثر یه سری عوامل امکان داره محیط باشه!! مثلا شرکت تویوتا یه قطعه از رادیاتور ماشینشو از فلز برنج ساخته بود وقتی ایم ماشینا رو بردن تو آفریقا اون فلز بر اثر گرما اب میشد ماشین جوش میاورد وقتی شرک فهمید دنبال یه راهی گشت تا این مشکل حل کنه البته تمام ماشینا رو پس گرفت وه پس از راه کار زیاد توسنت این مشکل حل کنه!! حالا سونی هم باید دنبال راهی باشه تا بتونه این مشل خم شدن رو حل گوشی رو تو جیب بزاری صد در صد خم میشه اصن از کجا معلوم گوشی اصل باشه

    1. از شکستگی شیشه بخصوص قسمت بالای گوشی کاملاً معلومه بهش فشار وارد کردن،، گوشی های نازکتری مثل p7 هواوی یا زد الترا سونی تا بحال توی جیب کسی ندیدم خم بشه،، آیفون هم مدل 6 به هیچ وجه تو جیب خم نمیشه مدل 6+ فقط از قسمت کلید تنظیم صدا مشکل داشت که اپل تو سری های جدید حلش کرده و تو جیب اصلا خم نمیشه،با توجه به اینکه صاحب این z3 خواسته پای z, z1 وz1 کامپکت رو وسط بکشه و نقد کنه معلومه غرض داشته.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH