با بهترین گجت‌های معرفی شده در CES 2015 آشنا شوید!

حدود چهار روز از شروع کنفرانس سالانه CES می‌گذرد و در جریان این کنفرانس محصولات بسیار خوب و متنوعی معرفی شد که هر کدام ایده‌ای ناب و جالب در پشت خود داشتند و حتی برخی از آن‌ها می‌توانستند شیوه زندگی انسان‌ها را نیز تغییر دهند. نمایشگاه امسال نیز میزبان محصولات زیادی از کمپانی‌های بزرگ و استارتاپ‌های کوچک بود. حال همراه ما باشید تا با برترین گجت‌های معرفی شده در تمام زمینه‌ها آشنا شویم.

بهترین موبایل

lg-g-flex-2-9

بهترین اسمارت فون نمایشگاه CES در همان روز اول نمایشگاه توسط کمپانی کره‌ای ال‌جی معرفی شد که محصولی سرشار از خلاقیت و قدرت بود. این گوشی سریع‌ترین دستگاهی است که در حال حاضر از پردازنده اسنپ‌دراگون 810 استفاده می‌کند. ال‌جی G Flex 2 یک محصول با صفحه نمایش خمیده است که ال‌جی به‌صورتی طراحی کرده که راحت‌تر مورد استفاده قرار گیرد. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با این محصول به لینک زیر مراجعه کنید:

نگاهی نزدیک و تصویری به ال‌جی جی‌فلکس 2

ابزار‌های پوشیدنی

jins-meme-smartglasses

اغلب ما با گوگل گلس، عینک هوشمند کمپانی گوگل آشنا هستیم اما امسال کمپانی عینک ساز Jins یک محصول متفاوت را معرفی کرده است که به بررسی میزان خستگی کاربر می‌پردازد. این محصول چشم‌های کاربر را به‌طور مداوم بررسی می‌کند و در صورت خستگی اطلاعات مورد نیاز را به اسمارت فون ارسال می‌کند. اپلیکیشن این دستگاه برای سیتسم عامل اندروید و iOS منتشر شده است که به کاربران اطلاعاتی را نظیر میزان خستگی، تعداد قدم‌های راه رفته، میزان کالری سوزانده شده و… را نمایش می‌دهد.

شکل ظاهری Jins Meme از جلو شبیه عینک‌های معمولی است اما دسته‌های آن کمی ضخیم‌تر شده که تجهیزات الکترونیکی در درون آن‌ها جای دارد. یک دکمه پاور نیز در دسته عینک قرار گرفته است.

کامپیوتر‌ها

dell-xps-13-hands-on-p1100305-2

کمپانی‌های تولید کننده لپ‌تاپ سعی دارند تا لپ‌تاپ‌هایی ظریف‌تر و زیباتر معرفی کنند و البته تاکنون نیز موفق بوده‌اند. اما کمپانی دل در کنفرانس CES لپ‌تاپی را معرفی کرد که یک سر و گردن بالاتر از سایر محصولات است (از لحاظ طراحی). حاشیه دور صفحه نمایش این محصول بسیار باریک است و در نگاه از رو به رو تنها صفحه نمایش به چشم می‌خورد. این محصول کوچک‌ترین لپ‌تاپ 13 اینچی است که با یک بار شارژ می‌تواند 24 ساعت دوام بیاورد.

این محصول دل که XPS 13 نام دارد با قیمت 799 دلار روانه بازار خواهد شد.

خودرو

audi-tablet-for-2016-q7-2

آی‌پد خود در خانه را رها کنید، تبلت آئودی قادر است کار‌های بیشتری انجام دهد. تبلت آئودی که در سال 2016 روانه بازار خواهد شد قادر است تا تمام مشخصات و شرایط خودرو را به کاربر نمایش دهد. این تبلت در داخل ماشین اطلاعاتی را نظیر درجه حرارت، وضعیت خودرو و… در اختیار کاربر قرار می‌دهد و همچنین قادر است تا در خارج از خودرو نیز همانند یک تبلت معمولی مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه همچنین قادر است تا به شبکه‌های وای-فای و LTE متصل شود.

بازی (گیمینگ)

tobi-steelseries-sentry

نظر شما در خصوص بازی GTA V چیست که به وسیله چشم‌های شما کنترل شود؟ و یا سایر بازی‌هایی که نیاز به چرخ ماوس دارند؟ اگر حال به شما بگوییم که با کمک تکنولوژی تعقیب چشم Tobii می‌توانید با حرکت چشمانتان دوربین بازی را کنترل کنید، چه حسی پیدا خواهید کرد؟ با تکنولوژی Tobii کاربر می‌تواند تجربه‌ای جدید و متفاوت از بازی را درک کند و وظیفه کنترل دوربین را به چشمانش بسپارد.

ورزش و تناسب اندام

cerevo-xon-1-smat-bindings-ces-2015-2

ابزار‌های هوشمند زیادی در زمینه سلامت معرفی شده‌اند که اکنون نیز کمپانی XON محصول دیگری را به این لیست اضافه کرد. این محصول که مربوط به ورزش اسکی می‌شود، یک اسنوبرد است که از سنسور‌های مختلفی بهره می‌برد و میزان فشار وارده در حالت مختلف بر پا را اندازه می‌گیرد. سنسور‌های دیگری نیز برای تعیین موقعیت و… بر روی آن نصب شده که اطلاعات به دست آمده از طریق آن‌ها از طریق بلوتوث به اسمارت فون منتقل می‌شود و ورزشکار بعد از اسکی می‌تواند شرایط را ارزیابی کند.

12 در مورد “با بهترین گجت‌های معرفی شده در CES 2015 آشنا شوید!”

  1. همونطور که اکثر دوستان اشاره کردند باید الجی فلکس 2 رو از مهمترین رویدادهای این نمایشگاه برشمرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH