5 چیزی که از سامسونگ گلکسی S6 انتظار داریم!

سامسونگ گلکسی S6 قرار است یکی از متفاوت‌ترین پرچم‌داران سری گلکسی این کمپانی کره‌ای باشد! این بار سامسونگ می‌خواهد با یک طراحی متفاوت بازار را تکان دهد. کاری که آن‌ها با Galaxy Note Edge انجام دادند و مورد استقبال نیز واقع شد، ممکن است تا برای این محصول نیز رخ دهد.

note-4-edge3111111

اجازه بدهید تا ابتدا به سراغ مشخصات ششمین کهکشان سامسونگ برویم. این دستگاه قرار است تا از یک چیپست جدید استفاده کند، حال این پردازنده ممکن است بر اساس سیاست‌های منطقه‌ای این کمپانی، اسنپدراگون 810 باشد یا Exynos 7 octa! صفحه نمایش QHD و یک دوربین قدرتمند 16 یا 20 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات S6 است.

طبق پیش‌بینی کارشناسان، ممکن است S6 از یک صفحه نمایش خاص بهره بگیرد. صفحه نمایشی که از دو طرف انحنا دارد! البته شایعات حکایت از آن دارد که این محصول، همانند Edge به طور محدود تولید شود و S6 در دو نسخه متفاوت وارد بازار گردد.

یک نسخه همانند Edge یا یک انحنا و دوربین 16 مگاپیکسلی و نسخه دیگر با انحنای دو گانه و دوربینی 20 مگاپیکسلی!

ویژگی دیگر این محصول، احتمالا بدنه فلزی و آلومینیومی آن است که قرار است یک سوی آن نیز با شیشه طراحی شده و عرضه گردد. چیزی شبیه سری Z محصولات سونی و P هوآوی!

این ویژگی‌ها را باهم مرور می‌کنیم:

  • شاسی ویژه

به یک بدنه ویژه سلام کنید! طبق اعلام منابع مختلف خبری، این محصول با کمترین میزان پلاستیک ممکن عرضه خواهد شد و به جای آن شاهد میزان زیادی فلز و شیشه خواهیم بود. حتی می‌توان از طریق عکس‌های لو رفته به این نتیجه رسید که این محصول نسبت به نوت 4، گلکسی آلفا و حتی سری جدید A نیز از فلز بیشتری بهره برده است؛ اما با این شرایط و در نظر گرفتن یک بدنه یکپارچه فلزی، باید قید باتری قابل تعویض S6 را زد! بالاخره باید فکری به حال ریست کردن این گوشی هنگام هنگ‌های پی در پی تاچ ویز کرد!

Premium-chassis

  • Galaxy S6 Edge

همان‌طور که گفتیم، شایعات نشان می‌دهد که سامسونگ از یک صفحه نمایش Dual-Edge برای این محصول بهره خواهد برد. این کمپانی کره‌ای که با Galaxy Note Edge و نوآوری خاصش همگان را متعجب ساخت، در نظر دارد که S6 را نیز با ظاهری متفاوت عرضه کند تا انگ طراحی تکراری را از روی خود بردارد!

شایعات نشان می‌دهد که سامسونگ، این دو حاشیه را به امکانات خاصی مجهز خواهد کرد. به طور مثال می‌توانید بر اساس انتخاب خود، یعنی راست دست یا چپ دست بودن، هر کدام از این حاشیه‌ها را خاموش یا روشن کنید!

galaxy note edge15 (2)

  • رابط کاربری یا تاچ ویزی متفاوت!

یک رابط کاربری خلوت و فلت، وعده سامسونگ برای S6 است! باید دید این کمپانی که معمولا امکانات خوبی برای رابط کاربری‌اش در نظر می‌گیرد، می‌تواند این بار یک رابط سبک و کاربردی ارایه کند تا S6 نیز دچار هنگ نشود؟

Samsung-Galaxy-Note-4-with-Android-5.0-Lollipop-with-refreshed-TouchWiz-Nature-UX-3

  • دوربین با قابلیت OIS

حتما با قابلیت Optical Image Stabilisation آشنا هستید! شایعات نشان می‌دهد که سامسونگ از هر دوربینی برای این محصولش استفاده کند، این قابلیت به طور قطع روی آن وجود دارد!

note4-seminar-9

  • حسگر اثر انگشت

یا این که این قابلیت چیز جدیدی برای اسمارت فون‌ها محسوب نمی‌شود، اما سامسونگ نیز این رویه خود را ادامه داده و قصد دارد تا S6 را مجددا به این ویژگی مجهز سازد!

البته به احتمال زیاد، سامسونگ این حسگر را همچون گذشته به دکمه فیزیکی زیر صفحه نمایش منتقل می‌کندو این بار به جای کشیدن انگشت بر روی حسگر، تنها با گذاشتن آن (همچون تاچ آی‌دی آی‌فون)، گوشی عمل می‌کند.

Samsung-Galaxy-S5s-fingerprint-scanner

آیا ممکن است امکانات دیگری بر روی این محصول باشد که در اینجا ذکر نشده باشد؟ نظر شما چیست؟

17 در مورد “5 چیزی که از سامسونگ گلکسی S6 انتظار داریم!”

  1. من از امکانات نرم افزاری خیلی استفاده میکنم
    به همین خاطر.گوشی بعدیم
    گلکسی اس 6 ادج
    یا
    الجی جی 4 هست
    تا ببینیم…

  2. تو خیلی از جنبه ها دیگه نوآوری ها هم اشباع شدن و اگر واقع بینانه نگاه کنیم خیل عظیمی از کاربران به امکانات فوق پیشرفته مثل دوربین با کیفیت بالا و پردازنده و رم آنچنانی اصلاً نیازی ندارند.
    بنظر من باید بیشتر روی استقامت و کیفیت جنس گوشی تمرکز کنه

  3. از این نماشگرهای خمیده کنارش خیلی خوشم میاد!! یعنی اگر واسه s6 از اینها همراهش بزنه واقعا چیز تکی میشه!!

    1. محمد سعید بهمنی

      به طور قطع دیگه یواش یواش پلاستیک از پرچمدارای سامسونگ حذف میشه! البته انشالله !

  4. سامسونگ از اسنپ دراگون 810 استفاده نمیکنه چون تو تستای انجام شده گوشیاش داغ میکنه!! 😀 هنوز به فناوریش دست پیدا نکردن!!!! واسه همین میخوان از پردازنده اگزینوس استفاده کنن!

  5. آقای بهمنی پارسال من نوت3 داشتم و کوچکترین لگی یا هنگی داخلش ندیدم یک ماه میشه که نوت3 را فروختم و نوت4 خریدم اصلا چیزی به نام هنگ و لگ و کرش ندیدم جالب اینه که همکلاسیم ایفون6 داره دائم کرش میکنه.بهتر نیست دیگه دیدتون را عوض کنید یا در سال 2015 زندگی کنید ناسلامتی نویسنده هستید باید اطلاعاتتون زیاد باشه.

    1. محمد سعید بهمنی

      عزیز دل!
      اصلا من در سال 1870 !
      ولی میتونید بپرسید همینجا آمار بگیرید ببینید چند درصد از دارندگان آیفون، اونم 6! از هنگ و کرش نالانن!
      اینکه گوشی شما هنگ نداشته خوب خدارو شکر! یه سامسونگم پیدا شده و دل شما رو برد! منتها جدای از شوخی، این آمار جهانی داده میشه و هیچ دلیلی برای طرفداری از برند خاصی نیست.
      من خودم چند ماه با نوت 3 کار کردم، به وضوح مشکل سنگینی رابط کاربری، مشکل وای فای و خالی شدن سریع باتری رو داشت! ولی به جرات میگم یکی از بهترین گوشی های بازار هستش هنوز!
      بعید میدونم با تغییر دید من، مشکل هنگ های اندروید حل بشه!

      1. اگر عمیق به موضوع نگاه کنی این هنگها بخاطر اندروید نیست بخاطر رابط کاربری شرکتها هست وگرنه روونی که داخل نکسوس 5 دیدم داخل هیچ گوشی ندیدم کلیپهاش داخل یوتیوب زیاده که با ایفون 6 امسال هم حتی مقایسه کردن.نیاز نیست دید شما عوض بشه نیاز به گفتن حقیقت هست که برای شما مشکله.
        باتشکر.

      2. آقای نویسنده من خودم آیفون 6 دارم
        از خریدم پشیمونم و میخوام برم سمت آندروید و سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH