کیبورد بی‌سیم و خورشیدی لاجیتک

لاجیتک در حال تولید یک کیبورد جدید است که با انرژی خورشیدی کار می‌کند. این محصول بی‌سیم که با نام K760 شناخته می‌شود، جانشین خیلی خوب مدل K750 است و تنها برای محصولات شرکت اپل طراحی شده است . کاربر با کمک این کیبورد می تواند با مک، آی‌پد و آی‌فون کار کند. این دستگاه از فناوری بلوتوث برای ارتباط بی‌سیم استفاده می‌کند و به راحتی با دستگاه مورد نظر می‌تواند عمل جفت سازی یا همان Pair را انجام دهد. یک نکته جالب دیگر که در این دستگاه به کار رفته است، قابلیت جفت سازی هم‌زمان با سه دستگاه می‌باشد. در این قابلیت، کاربری که در حال تایپ و در محیط مک است، بلافاصله می‌تواند فقط با فشردن یک کلیک ادامه تایپ خودش را در آی‌پد یا آی‌فون ادامه دهد.

K760 از طراحی باریک و شیکی برخوردار است که با محصولات زیبای شرکت اپل همخوانی دارد. این کیبورد بر اساس صفحه کلیدهای اپل طراحی شده و در طراحی آن مواردی مثل روشنایی صفحه کلید، کلید Command، کلید Eject در نظر گرفته شده است. برای تامین انژری K760 از سلول‌های خورشیدی استفاده شده است که در هر جایی که باشید بتوانید از آن استفاده کنید.

بر اساس گفته‌های شرکت لاجیتک در صورت ذخیره کامل انژری کاربر می‌تواند بیش از یک ماه از این کیبورد استفاده کند ( البته در صورتی که چراغ‌های کیبورد روشن نباشد).

همچنین K760 یک کیبورد سازگار با محیط زیست است و کاملا قابل بازیافت می‌باشد. قرار است که این محصول در ماه ژوئن با قیمت ۷۹/۹۹ دلار به بازار های جهانی ارائه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH